Are you sick of hearing the hakuna matata motto from people who won the lotto?

We're not that lucky
 
Minns typ inte vad jag gjorde i tisdags??? Vet att jag gick och gymmade och upptäckte hur jävla awkward jag är för att det är en kille där som ser ut som jag tänker mig att Johnny från Damnation ser ut så jag stirrade tills jag insåg att han stirrade tillbaks och jag bara "........eeeh *escapes to the dressing room*" likSOM </////3
 
I onsdags åkte jag hem till Frej och har varit där tills idag. Hatar SJ för att de har banarbeten ca hela tiden så att jag skulle behöva göra ett byte någonstans, och tåget jag tänkte ta från början ville att jag skulle ta ett InterCity-tåg till Sala och därefter åka till Västerås, men eftersom det var ett InterCity tåg så ska inte de vanliga regionalbiljetterna gälla, så jag hade sjukt mycket ångest innan jag råkade komma liiiiite för tidigt och hade tid att springa till en ersättningsbuss mot Bålsta för där visste jag i alla fall vad jag skulle göra </3 Var jätteirriterad hela resan och det blev inte bättre av att mina hörlurar kraschade, men allt blev bättre tio minuter senare när Frej också kom dit (han var hos sin pappa och SJ lät honom inte åka dagen innan så eh ja blev lite komplicerat). Han köpte frappucino till mig och följde med till Teknikmagasinet så att jag kunde få nya hörlurar och jag bara aaawh ;U;
 
Under de dagar jag var med honom har vi spelat ut Twilight Princess (äntLIGEN) och påbörjat Wind Waker samt A boy and his blob som är ett stört sött pusselspel ;U; Vi såg det sista avsnittet av Yowamushi Pedal och skrek för att det var så jävla bra och liksom kan inte fatta att det är över???? Och så såg vi klart på Parasyte och påbörjade Punch Line och Shokugeki no Soma, båda lika jävla hysteriska herregud <////3 I fredags hade han occkså ett ärende inne i stan så han tvingade mig att vakna åtta så jag var jättehängig och trött, fast han made up for it genom att köpa en frappucino till mig igen (typ den konstigaste jag någonsin druckit - strawberry and lemon cheesecake???? underligt gott) och sådär. Vi gjorde nog inte så mycket mer än det xD
 
SJ tvingade mig att ta samma resväg som i onsdags och jag hatar att åka buss för att 1. jag kan inte fly från irriterande människor på samma sätt jag kan fly på tåg och 2. inte lika mycket utrymme jag gillar att bre ut mig okej <////3 Men kom hem i alla fall, har packat upp väskan och redigerat mitt kommunikationstal lite grann, eftersom jag troligtvis kommer att hålla det igen nu på fredag. Vill finslipa allt så snart som möjligt. Ska nu gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen med Legend of Korra, 'cause I'm worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0