Here we stand 20 thousand miles away from your concerns 'cause we feel that way

Idag stod jag och väntade på en buss utan att inse att jag var tio minuter sen, så jag fick gå så snabbt jag kunde till en annan hållplats för att bussarna där jag bor inte kan gå på samma ställe. Var därför skittrött när jag kom fram till skolan men blev glad över att det fanns goda mackor, mitt te var jättegott och min grapefrukt var perfekt.
 
På idrotten spelade vi fotboll medan läraren hade betygssnack. Det gick sådär men det var roligt ändå för att ingen i klassen förutom ca tre personer kan spela, haha. Allt slutade dock när en tjej fick en boll i ansiktet för då vågade ingen spela mer, så alla satt på läktare och pratade xD
 
Minns inte vad som hände på samhällskunskapen eeeeh. Vi pratade ekonomins kretslopp... kanske. Idk. Men på japanskan gick vi igenom kanjitecknen för dagen, den delen av läxan som skulle vara klar tills idag och såg på en konstig educational show... ja.
 
Sedan jag kom hem har jag städat, ätit middag, sett på Hem till Midgård (gud dålig svensk humor is the shit älskar den serien så jävla mycket), skrivit klart en berättelse till Frej, översatt en liten del av Damnation och övat massor på mitt tal! Känner mig fett taggad för att hålla talet!!!! Galet!!!!!!!! Ska nu ligga och läsa tills jag slutat vara lika uppspelt över att jag fyller år imorgon. Kanske funkar det om jag fortsätter påminna mig om att jag måste upp halv sju imorgon idk????
 
Kommer inte att uppdatera förrän senast måndag då Frej kommer hit och vi ska ha kalas i princip hela helgen så eh ja ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0