I could see through your heart, you didn't feel the same

Hallihallå från den som räknas som vuxen nu!

I fredags vaknade jag halv sex och kunde inte somna om, så jag låg och läste tills jag kände att det var okej att kliva upp och klä på sig och bädda sängen och packa skolväskan och sådär. Kom ner, åt Nutellamackor, skrämde skiten ur min syster och höll på att bli sen till bussen för att mamma bestämt skulle visa bebisbilder på mig!!!! På bussen gick det runt en kille med en enkät om hur man upplevde SL och sådär, och det kändes galet att jag fick skriva att jag var 18 och jag bara ASDFGHDFG???? Sen till frukosten skrek de vid bordet grattis till mig när jag kom dit och jag bara tack för att ni kommer ihåg mig ;U;

På kommunikationen höll jag tal, och alltså jag har aldrig varit så taggad på att hålla ett tal tidigare. Det var roligt, jag skrattade åt mig själv och flera andra skrattade också, och det var inte lika illa att hålla ett tal när läraren filmade en än när man vet att alla ska ge en feedback!! Fast precis när jag ställt mig upp och skulle börja så hade hela klassen fått reda på att jag fyllde år så alla sjöng för mig och det hamnade i videon och jag rodnade som fan HAHAHAHA <////3
 
På lunchen kom Frej till skolan, så jag gick ut och hämtade honom och så gav han mig lite paket för att jag inte orkade vänta tills vi kom hem. Fick Eden of the East - alltså hela serien och alla filmerna like oMG THANK U BABE - och två tröjor, en med My Neighbour Totoro och en med Bioshock-motiv och de är jättefinaaaaa ;U; Fick också en utskrift av Damnation som han har kladdat på, som om Johnny skrivit allt själv och antecknat i marginalerna, och en jättefin tavla ♥ Och vattentatueringar!!!! Vet ni hur mycket jag skrek för alltså holy fuck I love that shit 8D

Svenskan var skittråkig, satt mest och viskade saker så att Frej skulle skratta, för att vi skulle läsa en novell men alla läste så långsamt att jag hade läst klart när resten av klassen var i mitten <///3
 
Efter skolan åkte vi in till stan för att jag skulle pierca mig! Kom in dit, fyllde i en blankett och fick ett grattis eftersom hon i kassan upptäckte att jag fyllde år när hon kollade mitt leg. Simon - en av piercarna - hade sin tio dagars gamla dotter där, och han sa att hon redan är en professionell piercare så att jag skulle kunna få en gratis piercing av henne och jag bara asdfgSDFGHDFG HON VAR ÜBERSÖT!!!! Det blev ingen gratis piercing, men gjorde det här istället:
 
 
Det bästa är att varje gång jag ska få någon nål istucken i mig någonstans är jag jättenervös men varje gång så blir jag lika jävla förvånad när den som gör det säger att de är klara </3 Liksom det känns ju såklart obehagligt att få en nål ikörd genom brosket på örat men jag trodde att det var så att han hade tryckt i den halvvägs så jag var beredd på mer, men så sa han att det bara var smycket kvar så jag sa jätteförvånat "redan??" - borde komma ihåg det här till nästa gång, att jag bara inbillar mig att det kommer göra ondare än vad det egentligen gör xD
 
Efter att mitt öra fått en ny kompis åkte vi till Sci-fi bokhandeln för att Frej ville skämma bort mig lite och köpte Barakamon-mangan till mig (seriöst skrek när jag såg att den fanns för att Barakamon är det bästa som finns ♥) och Bloody Brat (en spinoff till Blood Lad som förövrigt också är guld). Sen åkte vi hem och jag fick paket!!! Fick Captain America: The Winter Soldier, The Book Thief-filmen, små dödskalleörhängen, Kinder Maxi (♥♥♥), Demon Thief av Darren Shan, Percy Jackson: Född till hjälte, ett presentkort på Ticnet, Attack on Titan volym 4, Attack on Titan: Junior High volym 2, en glittrig kajal och typ det bästa av allt - en matlåda med tillhörande vattenflaska som hade The Avengers-motiv!!!!! Gissa vilken flaska som från och med nu ska med till gymmet 8DDDDDD
 
Jag och Frej gjorde inte så mycket den dagen, vad jag minns. Vi gosade och pratade och såg på en av Eden of the East-filmerna tills vi somnade, haha.
 
På lördagen såg jag och Frej klart på filmen vi påbörjat kvällen innan, såg på den andra filmen as well och lekte kurragömma med mina syskon innan farfar, Anders och Sandra (en av mina kusiner som jag i princip aldrig träffar) kom för att fika. Fick pengar av dem i vanlig ordning fast blev fett förvånad för att jag fick dubbelt så mycket av farfar än jag brukar och jag bara??? Hur???? Varför????? Tänker självfallet inte klaga eftersom det löser en massa ångestrelaterade problem xD
 
Såg på The Girl Who Leapt Through Time med Liv och Frej trots att Frej VET att han blir ledsen av den och jag bara lilla gubben ;U; Vi såg också på Captain America med familjen senare på kvällen, och vi såg på en massa anime och fixade en skoluppgift han behövde hjälp med.
 
Idag har vi sett på The Book Thief och jag är fortfarande upprörd över slutet. Vi såg lite på annan anime och satt ute på balkongen och läste ett tag. Åkte med honom till centralen, sa hejdå, kom hem och satte mig vid datorn för att uppdatera mig själv med vad som hänt osv. Ska väl snart gå och duscha pga är superäcklig, haha. Troligtvis kommer jag att börja jobba på ett litet side project jag har planerat, eller läsa. Vi får se :D
 
kan fortfarande inte fatta att jag har överlevt i 18 år alltså go me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0