I hear you down the hall but it's vacant when I'm looking in, oh who let you in?

Mitt goda humör från morgonen höll i sig hela dagen!

Hade sociologi, och eftersom jag inte var med igår så missade jag vad vi håller på med, så Adelina och Amanda fick mig att ställa samman en rapport som de påbörjat och satt sedan och skrattade åt en kille som heter Alex, för att vi satt med Natalija och Louise och Alex är deras kompis och han var hur märklig som helst. Sedan var jag på tumblr resten av lektionen för att det var en genomgång och jag bara ugh orkar inte. Fick också höra att jag tydligen är söt utan smink alltså Adelinas random komplimanger gör mina dagar lite ljusare ibland ♥
 
På japanskan gick vi igenom halva läxan och jag var jättechockad över att jag faktiskt förstod något. De stunderna är inte många när det kommer till japanska haha xD
 
Kom hem, gick till gymmet och körde slut på mig själv innan jag kom hem igen, åt middag och delade historier om andra familjemedlemmar, såna där man antingen skämts över någon eller när man själv skämt ut någon. Skrattade tills jag grät för alltså... min familj är så jävla störd och det märkt extra tydligt vid sådana tillfällen <///3
 
Trots att jag fuskade mig igenom japanskaläxan igår så satte jag mig ned och gjorde den ordentligt, så nu är den klar! Ska nu skriva på Damnation och fortsätta lyssna på mitt nyaste fynd - Pvris :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0