I miss your early morning company, if you get me

I måndags var samhällskunskapen inställd så jag hade en stor sovmorgon innan jag åkte och hade kommunikation. En del av mig önskade att den också varit inställd eftersom vi fortfarande höll på med tal och jag redan hållit i mitt så det kändes onödigt att sitta och göra ingenting ett tag innan vi fick sluta tidigare. Liksom jag vet att klassen skulle vara där för att resten skulle ha någon publik men liksom <////3
 
Och nu kommer anledningen till att jag inte skrivit något på två dagar: Jag glömde bort att nämna att jag fick Assassin's Creed: Rogue i födelsedagspresent, så jag började spela det, vilket ledde till att jag slutade göra annat... internet är så segt att jag inte har så mycket annat för mig än att läsa och spela tv-spel xD
 
Det spelet är fett kul so far! Har inte kommit jättelångt men är ändå kär. Något Ubisoft verkligen lyckats med när det kommer till Assassin's Creed är att skapa en riktigt vacker miljö som tar andan ur en (det är svårt att tro på att det är animerat för allt är så jävla vackert????) och att skapa variation i spelen så att sidouppdragen alltid är annorlunda osv. Har börjat tycka att det är riktigt kul att plundra på havet, även om jag fortfarande är skiträdd för att råka hamna i vattnet xD (I Black Flag fanns det hajar och de djuren är den stora anledningen till att jag är rädd för hav + att jag vill veta vad som finns i min omgivning, och det kändes skitlöjligt att jag var så rädd för att bli uppäten/attackerad i ett spel att jag vägrade plundra vilket ledde till att min båt sög och spelet blev ca 1000 gånger svårare än vad det skulle ha varit <////////3)
 
Igår var jag ledig eftersom jag inte har engelska och sociologin var inställd, så läste ut min bok, intervjuade mamma och pappa för en idrottsuppgift, pratade med Frej i telefonen, gymmade och spelade Assassin's Creed. Mina dagar är så otroligt produktiva känner jag 8D
 
Idasg är det dock vanlig skola igen, usch. Vill stanna hemma och spela tv-spel. Ska senare ikväll på en föreläsning om japansk litteratur och äta ramen med japanskagruppen dock, så det kommer väl att bli ganska kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0