I'm the king of catastrophy

I onsdags, efter att jag slutade blogga, såg jag klart på Gokusen (hade typ fyra avsnitt kvar tror jag) och blev jätteemotional över sista avsnittet alltså godfuckingdamnit anime godfuckingdamnit <////3
 
Igår var en lika onödig skoldag som onsdagen. Vaknade vid sju, åt frukost och skulle precis gå och fixa håret och sminka mig när jag får ett mejl om att idrotten var inställd - självklart var jag ju glad över det pga skulle ha tråkig teori men alLTSÅ jag sov inte så mycket och jag kunde ju inte somna om heller <///3 Så jag drack te och målade naglarna och såg på Bird on a wire med mamma och pappa (varför har jag inte tittat på den förut den var hysterisk?????), och jag kunde äta lunch hemma så det var ju ett plus.
 
Men så kommer jag till skolan och det står på tavlan att läraren kanske blir 40 minuter sen och att vi ska jobba hemma. Vet inte om det var en annan lärare som skrivit det eller inte men min samhällskunskapslärare kom i alla fall och sa att hon hade haft migrän i två dagar och tänkte därför att man skulle få skriva sin researchrapport lite snabbt och sedan fick man gå hem. Det hade varit all nice and dandy oM MAN INTE GÅR SPRÅK STEG TVÅ OCH VAR TVUNGEN ATT VÄNTA I SKOLAN TILLS TYP HALV TRE
 
Så jag, Zeb och Robin gick för att prata med japanskaläraren som sa att vi kunde få ha lektion klockan ett och få sluta väldigt tidigt. Vi gick tillbaka till klassrummet, jag skrev researchrapporten med Adelina och när vi var klara efter en kvart så hade jag inget att göra, eftersom Adelina inte skulle ha språk, så jag satt i biblioteket med Zeb och Paulus och skrattade åt att de inte ens hade börjat xD
 
Japanskalektionen var jättekort, typ en timme, och trots att läraren sa någon minut innan vi gick därifrån att vi hade läxa så glömde jag böckerna i skolan och jag bara hur mycket kan man suga egentligen va <///3
 
Kom hem hyfsat tidigt (kvart i tre tror jag vilket är enormt eftersom jag vanligtvis är hemma vid halv fem fem på torsdagar) och jag minns typ inte vad jag gjorde. Tror att jag mest städade lite på mitt rum och rensade mina tumblr-likes för att hitta referensmaterial och hjälp för att skriva...? #partyhardyolo :DDDD Hittade faktiskt en väldigt bra app som heter Evernote - den samlar anteckningar i olika mappar och tar man bilder på dokument så sparas det väldigt fint och jag bara ASDFGSDFGHDFG LET ME LOVE YOU FOREVER
 
Idag vaknade jag klockan sju för att mamma sa åt mig att inte vakna sju innan jag gick och la mig, så hon hade lite dåligt samvete och sa att vi kunde ha mysfrukost tillsammans. Vi såg på Breakfast Club och alltså my love for that movie is eternal ok I fucking love it so much ♥♥♥ Sen dess har jag bara klätt på mig, borstat tänderna, tvättat örhängen pga har fått problem med dem igen (godfuckingdamnit just as it got good again <///3) och ska fortsätta kolla skrivhjälpmedel och annat smått och gott. Kanske börjar att spela Heavy Rain snart också, vi får se C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0