It's my soul, it isn't yours anymore

Jag minns inte vad som hände i skolan i onsdags, förutom att jag var tvungen att bullshitta ihop ergonomiuppgiften till idrotten på studietimmen istället för att ha japanska, och jag klarade det på tjugofem minuter och skickade sedan in den. Efter det åkte jag hem, spelade Assassin's Creed i en timme och åkte sedan in till stan för att möta upp Amanda, eftersom jag inte hittade till Nobelbiblioteket. Det gjorde inte hon heller, men vi hittade the general area där det låg och så hittade vi Lina som vi lekte med tills Ferhat kom och räddade oss. Vi gungade på en älg och åt chips och blev tydligen filmade av Lina och så ville vi krama slottsvakterna men vågade inte. Ferhat tyckte att vi var korkade för att vi inte såg en liten skylt som det stod Svenska Akademiens Bibliotek och jag bara jahaaa <////3
 
Föreläsningen i sig var ganska tråkig, orkade inte fokusera och höll på att somna mitt i, men hon pratade om flera intressanta böcker av japanska författare som jag önskar att jag kunnat memorisera namnen på. Men efter det gick hela gruppen och åt middag - först skulle vi äta ramen och gå genom Kungsträdgården för att titta på körsbärsblommorna, men hux flux blev planerna ändrade så vi gick till en asiatisk buffé nära Hötorget. Åt tills jag var tvungen att rulla hem och skrattade tills jag fick ont i magen <///3
 
I torsdags pratade jag betyg med idrottsläraren och insåg hur jävla skönt det ska bli att slippa ha idrott nästa år. Han har gjort det till ett så sjukt seriöst ämne och det är liksom ännu mer omotiverande att delta på lektionerna när han knappt avslutar något han säger att vi ska ha prov på etc. Dessutom är han väldigt orättvis med betyg, så jag gillar honom inte alls. Usch!
 
Resten av dagen minns jag inte vad jag gjorde alls??? Jag vet att jag inte hade någon japanska eftersom vi var på föreläsningen dagen innan och att jag satt och bullshittade ihop en liten uppsats om en trist novell. Spelade högst antagligen Assassin's Creed också. Men om något annat hände minns jag inte xD
 
I fredags var det jättetråkigt på svenskan och på kommunikationen skulle vi skriva en självreflektion om våra tal men jag såg på när Paulus spelade skräckspel på ipaden istället. Åkte hem till Frej och tog han om honom under helgen eftersom stackarn hade gått och blivit sjuk. Vi spelade massor av Windwaker, såg på anime och världens töntigaste/charmigaste tv-serie - Welcome to Sweden. Den driver med både amerikanare och svenskar and that's just my cup of tea ok ♥♥
 
Idag fyller min syster år och eftersom hon är sjuk så åt vi mysfrukost efter att hon fick mitt paket och såg på Sabrina the teenage witch. Salem is so my spirit animal 8D
 
Sitter utan byxor för tillfället för att jag och mamma skulle göra oss i ordning och åka till Ikea för att provsitta utemöbler, men hon bestämde sig för att färga håret först. Jag måste skriva klart min självreflektion idag och skicka in den men jag orkar inteeee det är så tråkigt ;W; Vill bara spela Assassin's Creed hela dagen hallå <////3
 
OCH IGÅR SKREV JAG KLART DAMNATION: WELCOME TO HELL. 20:52 SKREV JAG THE END I EN ANTECKNING I MIN TELEFON OCH VAR SJUKT STOLT. NU SKA JAG BARA SKRIVA SISTA DELEN OCH SEDAN REDIGERA UPP ALLT OCH SEN FÅR VI SE OM JAG HITTAR PÅ NÅGOT MED DEN SEN. Är seriöst sjukt stolt för att det är ingen novell som jag brytt mig så mycket om som Damnation-serien, ingen novell som jag lagt ned så mycket tid och energi som denna, ingen novell som jag varit så NÖJD med från början till slutet. Visst har jag skrivit hyfsade grejer tidigare men i princip alla noveller skulle behöva gå igenom samma process som Damnation för att verkligen nå sin fulla potential. Jag är, återigen, sjukt glad och stolt över att jag äntligen är klar med andra delen ♥♥♥♥♥
 
smsen till frej efter de avslutande orden hallelujah

Kommentarer
Postat av: Moa

WOOOOO grattis till att du skrivit klart Damnation det finns fan få saker som är så bra som att få klart saker man tycker blivit bra!!! YAS U GO ((also u should publish it somewhere så jag kan läsa den))

Svar: TACK!!!!! Ska försöka göra något av den så fort jag skrivit klart allra sista delen + redigerat allt! <3<3<3
Jamie Bubblegum

2015-04-28 @ 00:33:03
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0