Worst of all, I'm sick of growing up

I've lost all perspective, I'm running out of luck
Now here, here I go again
Scratching at the surface
Will this ever end? Will you ever pay attention?
I'm standing right the fuck here
 
Playing Dead - Chunk! No, Captain Chunk!
 
Igår spelade jag ut Heavy Rain, och eftersom man själv skapar vad som händer så slutade med att ALLA dog. Precis som jag förutspått redan innan. Petter skrattade gott och länge åt mig för att han tycker att jag sög mEN ALLTSÅ DET ÄR TACK VARE MCR FÖR ATT JAG FICK DEN ENDA SOM KUNDE RÄDDA UNGEN ATT HOPPA UT GENOM ETT FÖNSTER FÖR ATT MCR SJÖNG "REMEMBER WHEN YOU BROKE YOUR FOOT FROM JUMPING OFF THE SECOND FLOOR" JAG TRODDE ATT HON SKULLE ÖVERLEVA </////3
 
...i alla fall. Testade också att starta bilen och köra yttepyttelite på en parkering (alltså typ körde i princip runt ett par varv innan jag trodde att vi skulle dö och tvärstannade HAHAHAHA). Sen på kvällen läste jag Trigger Warning och spelade Sly Cooper för att jamen alltså party hard ♥
 
Idag har jag gått ut och sprungit med Liv, läst ut Trigger Warning, börjat nästa Neon Genesis Evangelion, ätit kladdkaka och ÄNTLIGEN fixat mitt hår!!! Nu är det äntligen kort och alldeles lila igen, men i vanlig ordning så syns inte det på bild :DDDD
 
selfiegame is also currently non-existing & my computer camera isn't exactly helping
 
Nä, ska gå och spela Sly Cooper igen. Vill klara ut första spelet så att jag kan få börja på nästa spel som är mitt favorit ;U;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0