You and I were firework setting off too soon

...så jag försvann. Eh. Följde spontant med Frej i torsdags och sen jag kom hem (söndags) har internet varit krångligt och min dator krånglade också. Men nu ska jag skriva om allt som hänt! :D
 
Så i onsdags var jag i princip en studsboll hela dagen och så kom Frej och hade japanska med mig och sedan när vi var hemma hos mig gjorde vi inte så mycket. Vi fikade och låg och pratade tills det var middag och vi kunde åka. Ska ta hela konserten i ett annat inlägg!
 
I torsdags vaknade vi runt nio för att han hade ingen skola och jag skulle ha utvecklingssamtal, så han var jättetrött och jättesöt så jag lät honom sova/vakna till medan jag gick och duschade. Sen åt vi frukost tillsammans och höll mamma sällskap och han introducerade mig för Avatar: Legend of Korra, för att han maratontittat och ville förstöra mig med. Även om den inte är samma sak som The Last Airbender så är den fortfarande jättebra 8D Hade utvecklingssamtal och det var jätteskönt att höra att allt faktiskt går bra för en gångs skull. Fick höra att jag sulle prata mer två gånger, men då var det för att hela grejen med kommunikation är att kommunicera och sociologiläraren sa att det inte var ett måste men att hon skrev så för att hon tror att jag skulle kunna tillföra mycket i diskussionerna och jag bara wow!!!!!
 
När jag kom hem åt jag och Frej lunch med mamma och Petter och sedan återgick vi till att kolla på Legend of Korra. Stannade hemma tillräckligt länge för att min syster skulle komma hem så att jag kunde visa henne en överraskning (återkommer om det) och sedan åkte vi till Västerås. Vi hann med att köpa mellis innan tåget gick och vi hade typ åtta minuter på oss så vi var jättestolta 8D Hemma hos honom har vi i princip maratontittat på Legend of Korra, sett sista avsnittet av Death Parade (snyft Decim my bABE) och Durarara!! (fast andra säsongen är uppdelat i tre delar så det är bara att vänta ett par månader nu w.o.h.o.) och spelat Twilight Princess. Minns typ inte vad vi gjorde men det var något sånt xD
 
I måndags hade jag ingen samhällskunskap eftersom jag var klar med min debattartikel, så det var skönt med sovmorgon. På kommunikationen skulle jag hålla tal igen och jag fuckade upp det för att nu vet jag hur det känns att stå där uppe och verkligen veta att de som lyssnar sitter och tänker på vad de ska skriva om mig och det är HEMSKT. Vill inte ha nästa tal inför hela klassen, haha </3
Minns inte vad jag gjorde efter skolan....... tror att jag gymmade (själv!!!!!) läste Trigger Warning och blev asrädd för Stalker för att det var fuCKING CLOWNER MED </////3 IGEN <//////3
 
Igår tror jag att inget speciellt hände i skolan, men började att spela ett spel vid namn Heavy Rain. Det var fett fucked up innan jag kom in i det - man styr alla handlingar själv vilket gör att spelet är otroligt individualiserat eftersom man gör alla val själv. Lite som när jag spelade Beyond! Och det handlar om att man är fyra olika karaktärer - en privatdetektiv och en FBI-agent som försöker få tag på Origamikiller, som kidnappar barn och dränker dem i regnvatten, en man vars son blir kidnappad och en kvinna som jag inte riktigt vet varför hon är där än. Det är jätteintressant!!!!!!
 
Idag kom jag till skolan för att få en gruppuppgift som jag och Adelina bestämde oss för att göra på olika håll, så jag var i skolan i ca 40 minuter innan jag åkte hem. Planen var att packa om min väska och åka in till stan, men mamma och pappa var och hämtade Viggo i skolan för att något hade hänt och de visste inte när Liv slutade, så jag stannade hemma tills de kom utifallatt min syster skulle dyka upp. Sedan åkte jag in till stan, köpte del två i Norigami till Frej och åkte och gymmade. Var helt jävla slutkörd efter det haha </3
Efter middagen kom Liv in till mitt rum och vi pratade om animes och jag visade henne Death Parade och Gugure!! Kokkuri-san och nu har jag precis ätit glass och ska skriva om konserten :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0