Gerard Way

 
Idag ska jag se denna man live. Denna fantastiskt underbara man som är min idol och min hjälte. Utan honom vet jag inte om jag hade klarat mig genom de två sista åren av högstadiet; genom My Chemical Romance räddade han mitt liv och ända sedan jag började följa dem har jag noterat hur fin han är och hur jag skulle vilja bli någon så fantastisk som honom när jag växer upp.
 
Att se honom under sin soloturné betyder oerhört mycket för mig och jag är supernervös och superexcited så jag sitter sedan och skakar och skrattar och gråter för jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Har allt förberett inför ikväll - måste bara hämta upp Frej någonstans och bestämma med mamma när vi ska åka in dit.
 
19.30 - bring it fucking on ♥

Kommentarer
Postat av: Moa

var påväg att säga 'ha så kul' men känns onödigt för vet att du kommer ha så JÄVLA SKOJ ALLTSÅ ÅH SÅ BRA HAN ÄR

Svar: DET VAR HELT AMAZING OCH JAG HAR ALDRIG GRÅTIT SÅ MYCKET UNDER EN KONSERT SOM JAG GJORDE IGÅR JESUS TAKE THE WHEEL
Jamie

2015-02-03 @ 18:38:23
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0