I can't think clearly 'cause your beauty is killin' me

Mitt internet la av så jag har knappt kunnat göra någonting alls på varesig mobilen eller datorn. Well well, what can one do </3 Detta har då lett till att jag inte minns vilken dag saker hände på så jag kommer bara att skriva upp punkter som jag faktiskt minns.
 
♦ Jag har utvecklat en väldigt stor kärlek för We Are Harlot. De har bara släppt tre låtar men de släppte den senaste den här veckan och fy satan vad bra den är?????? Danny Worsnop är typ en av mina favoritsångare of all time för att hans röst passar till så mycket och han själv är ett musikaliskt geni. Längtar efter mer material från dem!
 
 
♦ Jag, mamma och Liv gick på premiärdagen på Cirkeln! Vi har helt hypade innan och jag fick beställa popcorn osv helt själv och jag såg att Sofie, Caroline och Ronja från min förra klass var där också så sa hej till dem :D Filmen var sjukt bra och nådde alla mina förväntningar och jag bara åååh vill att den ska komma ut på DVD typ nu!!1!!!1!11!!!!!
 
 
♦ Fick tillbaks ett läxförhör som jag knappt pluggat till pga omotiverad + en viss person lånade mitt häfte för att hon "skulle kolla en snabb sak" och hade mitt häfte tills läraren kom - fick ett B! Är sjukt stolt över mig själv för att jag fick en smiley och poäng för en fråga som jag inte mindes men ändå hade bakat in i en annan fråga och fick en fin kommentar också. Sen så frågade personen som tog mitt häfte vad jag fick och jag är jätteobekväm med att prata om betyg efter högstadiet men sa i alla fall, och så fråGAR HON OM HON FÅR KOLLA PÅ MINA PAPER????? OCH STRÄCKER UT HANDEN FÖR ATT TA DEN INNAN JAG SVARAT?????? Blev skitförbannad men höjde bara på ena ögonbrynet och frågade "varför?" god bless my poker face (hennes reaktion var förresten att rygga tillbaka och bete sig som om jag bett henne dra åt helvete HAHAHAHAHAH)
 
♦ Min syster har köpt en hamster! Den heter Chris och han är en liten pissråtta; alla gånger jag håller i honom kissar han på mig och det är hur äckligt som helst men han är jätteliten och jättesöt så jag tycker om honom ändå ♥
 
♦ Jag har också möblerat om i mitt rum! Det är faktiskt första gången i hela mitt liv som jag gjort det, för jag har haft tre rum i mitt liv; första hade jag när jag var mellan två och fem/sex (skulle fylla sex när vi flyttade) så jag klarade inte om att möblera om själv, mellan sex och typ tretton (tror jag?????) orkade jag bara aldrig och så nu gjorde jag det. Det var jättekomplicerat eftersom mitt rum är så litet och det tog hela dagen men det är supermysigt nu och sen firade vi lyckan i att ha klarat det + lyckats fixa min brors rum också med pizza C:
 
min dators vy från skrivbordet
 
min dators vy från sängen åt två håll
ska drapera öppningen till garderoben med en jättefin gardin som är typ transparent gray och har glittrigt spindelväv på sig, kanske ska ha det över dörren också IM SO EXCITED
 
♦ Jag har spelat en massa Assassin's Creed, läst ut The restaurant at the end of the universe och börjat läsa en bok som heter Kretsen (fastnade för den i slutet av kapitel ett så jag bara oH MY GOD NEED TO KEEP READING har snart läst halva nu haha <////3), sett en massa filmer (typ The Nightmare Before Christmas, Thor, någon jättekonstig polisserie, 21 Jump Street (tv-serien dock #vågavägrapopulärafilmer) och så insåg jag att Chris Pratt är med i Jennifer's Body och jag baRA WOW??????) och skrivit massor på Damnation~ (och insett att jag måste renskriva hela första storyn för den stämmer inte med den andra längre och jag bara mhm 18 sidor great </////3)
 
♦ Jag var också och gymmade igår faktiskt; pappa sa att han vill att jag testar eftersom jag har anlag för dålig rygg/puckelrygg tydligen, så gjorde det. Har träningsvärk idag och tyckte att det var rätt kul trots att jag hatar omklädningsrum och inte vågade duscha ;W; Och så kan jag nu säga att jag har gymmat med Johan Peterson (Café Bärs, Partaj, Hem till Midgård) för han var så samma gym samtidigt visst är jag cool~~~
 
♦ A LOT OF MY SENPAIS HAVE NOTICED ME AND THAT'S THE INSANE PART
1. Like Torches ska följa med Yellowcard på EN spelning på deras turné oCH DEN ÄR I STOCKHOLM och jag hade liksom tänkt på dem några dagar innan jag fick reda på det och sen började de följa mig på twitter och jag skrev till dem att det kommer att vara kul att se dem igen och de svarade att det är kul att jag tycker så :DDD
2. Sminkade mig som Linnea i Cirkeln för att jag tyckte att hon var otroligt fin och sen gillade någon Mats Strandberg mitt foto och gav mig ett rosa hjärta med glitter på och jag bara "men Mats Strandberg jag känner ju igen det där" så jag kollade upp honom och dET ÄR EN AV FÖRFATTARNA TILL CIRKELN SOM LYCKADES HITTA MIG HUFFPUFF SÅDÄR OCH JAG SATT OCH DOG och sen skämtade jag om att jag skulle kunna spela Linnea i nästa film och frågade om de visste något om den och då svarade den andra författaren - Sara Bergmark Elfgren - att det beror på hur det går för Cirkeln och jag bara sdfghsdfgASDFGHDFGHJFD
3. CHUNK NO CAPTAIN CHUNK GILLADE EN AV MINA TWEETS FÖR ATT JAG SKREV ATT MIN SYSTER FUNDERADE PÅ ATT DÖPA SIN HAMSTER TILL CAPTAIN CHUNK FÖR ATT JAG ÖVERTALAT HENNE TILL DET OCH TAGGAT DEM OCH JAG SATT OCH SKREK JÄTTEHÖGT FÖR DE ÄR TYP ETT AV MINA FAVORITBAND OK
4. En av killarna i Chunk! No, Captain Chunk! har ett eget klädmärke - Offend Brand - och de gillade att jag skulle se bandet och jag bara skiiiiills~~~~~
 
sminkningen som är inspirerad av Linnea!!!
 
♦ Idag har jag inte gjort så mycket mer än att skriva och redigera. Kommer troligtvis att göra det hela dagen för är jättetrött på mitt skrivhäfte så vill få in allting digitalt så att jag kan byta häfte så snart som möjligt. Målet är att bli klar innan onsdag, då jag åker till Frej och stannar där resten av lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0