I created a monster, a hell inside my head

Idag vaknade jag i tid men somnade om och hade superskumma drömmar som var som en blandning mellan Beyond och Assassin's Creed och det var sjukt obehagligt??? Drömmen väckte mig dock så jag hann i tid till skolan, haha. Hade ångest hela vägen dit och visste inte om jag skulle vara med på idrotten eller inte, men Zeb övertalade mig till att göra det så gick och bytte om och gjorde mig redo för krig. Var skiträdd för att idrottsläraren skulle skrika på oss (för han har en vana att göra så) när vi bara var sju men han var jättesnäll! Redovisade ett av mina rörelseprogram och när jag sa att jag inte fixade att göra det andra så lät han mig slippa. Han måste sluta vara så jävla bipolär med allt, vet inte vad jag tycker om honom längre ju ewe
 
På samhällskunskapen fick jag ett helt stört sockerfall, men hade inga pengar så kunde inte göra något åt att jag höll på att sova mig igenom lektionen. Eftersom jag var klar med allt man skulle göra så satt jag i biblioteket och såg på Soul Eater, haha.
 
På japanskan skulle vi göra affischer inför temadagen nästa vecka, så fick översätta två meningar från japanska till svenska och sedan skriva på ett fint gult papper. Det tog sjukt lång tid för var tvungen att kolla upp vartannat ord i en ordbok och fick ont i huvudet. Var på så dåligt humör när lektionen var slut att jag i princip gick utan att säga hejdå till någon för jag är så trevlig när jag har lågt blodsocker </3
 
Kom hem, åt middag, spelade Assassin's Creed (både första och det andra för tröttnade på det första och saknade Ezio). Nu sitter jag och skriver och längtar tills imorgon då jag ska träffa Frejsis igen ;U;
 
Fin kortlek jag fick av Frej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0