I taste the victory I thought I'd never find

På kommunikationen i fredags så blev vi indelade i grupper för ett grupparbete och alla grupper blev framslumpade vilket, självklart, suger eftersom jag alltid har otur. I och med min sociala fobi så är det jättejobbigt för mig att jag hamnade med en kille som jag hört säga fem meningar och en tjej som jag knappt pratar med/vet hur hon är. Jag kan prata på väldigt duktigt - om den jag är med är pratglad och börjar. Annars så funkar det inte för mig. Därför hade jag ångest tills vi lyckats få ihop en presentation och blev klara samma lektion.
 
Det var ett läxförhör på svenskan som jag knappt pluggat till eftersom jag blivit så skoltrött och omotiverad till att plugga, och det blev inte bättre av att Amanda tog mitt häfte innan lektionen för att hon ""skulle kolla en sak väldigt snabbt"" och gav tillbaks det typ 30 sekunder innan läraren kom. Liksom vem fan gör ens så <///3 Sen så på rasten hängde de flesta i elevkårsrummet och jag tittade på när folk spelade kort (som man tydligen inte får göra pga några satsade pengar förut så eh ja vår elevkårsordförande är fett skön <3) och åt geléhjärtan som råkade finnas där.
 
Kom hem till Frej runt fyra och vi båda var jätteglada för att jag kom tidigare än vanligt istället för senare, för han sa att han var rädd för otur på fredag den trettonde så att han hade varit bombsäker på att jag skulle missa tåget xD Kommer inte ihåg mer än att vi gjorde någon jättegod tomatsås med tonfisk i som jag typ inte kunde sluta äta för nom????
 
Vi firade alla hjärtans dag med en massa gos, godis, pizza, pannkakor, Hyrule Warriors och Earth Defense Club. Vi orkade inte göra något speciellt och ärligt talat bryr jag mig inte om vi går på någon "riktig" dejt eller bara är hemma och myser - vad som spelar roll för mig är att det är honom jag är med!
 
Minns inte vad som hände på söndagen förutom att vi bara "vi har en uGN VI GÖR EN TILL PIZZA" och såg ikapp på Parasyte xD
 
Idag så blev jag sjukt trött på min skola för att vi, återigen, fick en gruppuppgift. Jag har ALDRIG gjort så många gruppuppgifter som jag gjort den här terminen förut och jag haTAR DET för att jag vågar aldrig säga vad jag tycker om arbetet och när jag väl vågar så är det ingen som lyssnar på mig och jag bara ah kul fuck u all </3 Kommunikationen var inställd så jag åkte in till centralen och träffade Frej för att han var i Stockholm idag, men ingen vet om det så ssch! Hade en lunchdejt med honom och sedan följde jag med honom till dit han skulle och åkte hem. Pratade med mamma om snygga killar, transpersoner, semlor och dvärgar tills jag kom upp hit till mitt rum och min dator. Äter riskakor för tillfället och försöker hitta motivation till att plugga japanska ;W;
 
Är också så jävla arg hela tiden nuförtiden so I have things I wanna/need to rant about. Kommer högst antagligen göra det någon gång senare för jag måste få ur mig allt skit som jag inte kan prata med människor om ugh :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0