I'll take these broken wings and learn to fly

Var jättepigg och glad idag trots att jag var tvungen att vakna sju och vaknade under natten och det tog evigheter att somna för att jag fick en hostattack så fort jag skulle försöka sova. Vet inte varför jag var så glad idag, men det har i alla fall inte varit en hemsk dag.
 
Satt och väntade jättelänge på att folk skulle komma och äta frukost i skolan men tröttnade till slut och gick för att hämta te i en pappersmugg. Gissa vems vänner som kommer när jag lämnar matsalen? </3
Så åt en andra frukost i alla fall och åt en jättegod grapefrukt (fick skit för det av två personer men vafan grapefrukt är typ bäst????) innan det var teorilektion på idrotten. Läraren pratade om kost och hälsa och sa enbart saker som jag redan visste om.
 
Samhällskunskapen var jättekort idag så istället för att sitta och vänta på japanskan i tusen år så följde jag med Amanda hem till Zeb för att hon skulle ha ett papper av honom. Jag och Zeb var så jävla omotiverade att åka tillbaks till skolan att vi bara "fiKA 8DDDDD" så vi åt kanelbullar och kom en timme sent. Läraren brydde sig inte ens - hon informerade oss om ett prov vi tydligen ska ha nästa vecka och bad Robin visa oss vart vi var i textboken xD
 
Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Har haft en liten photoshoot för mig själv (spökade ut mig och det var jätteroligt vill nästan gå till skolan sådär asdfgdfgh), bytte profilbild på facebook, åt middag och har undvikit läxor i en dryg timme nu. Har läxförhör i svenska imorgon och så tänkte jag försöka göra klart samhällsläxan innan helgen så att jag slipper tänka på den sen (ska läsa ett häfte so it's not even bad I just really can't be arsed). Vi får se vad det blir av det här...
 
Imorgon är det fredag den trettonde och jag ska åka hem till Frej och spendera Alla Hjärtans Dag med honom, faktiskt vara där hela helgen osv osv osv, så det blir ingen mer uppdatering förrän måndag som senast!
 
the only anthem I'll ever need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0