I'm just a problem that doesn't want to be solved, so could you please hold your applause?

Igår när jag var klar med filmen så klippte mamma mitt hår och blev jättenöjd efter att ha gjort the final touches myself för att jag hatar när mitt hår börjar bli för långt och nu är det perfekt ♥ Det gjorde mig fett glad 8D

Annars så tror jag mest att jag spelade tv-spel, både Assassin's Creed och Professor Layton, och åt semla. På kvällen såg jag också Iron Man med familjen och föll för superhjältefilmer återigen. Det är bara något med dem som är så fantastiskt, älskar superhjältar (fast inte Superman för bleh) ;U;
 
Idag har jag fixat med både min och min systers ipods för att hon ville ha några nya låtar och jag ville förbereda mig på en eventuell internetkrasch så att jag skulle ha min Johnny-spellista i datorn (det är en massa låtar som får mig att tänka på Johnny från Damnation and daymn ain't that list perf). Jag har också ätit semla, experimenterat med smink, dött över Papa Roach's nya album för det är helt jävla perfekt(??????) och varit ute i snöstorm för att köpa energidryck och hårmousse.
 
Och äntlIGEN HAR JAG LILA HÅR
 
superdålig bild pga gick ut i snöstormen efter att jag hade fixat det så nu är det helt kaos och glömde fota bra bilder innan så eeeeeh ja lägger upp någon ordentlig bild imorgon!!!
 
Det blev mycket mörkare än vad jag trodde att det skulle bli men är helt kär i mitt hår just nu och känner mig nästan lite som Josh Ramsay ♥
 
Sitter just nu och väntar på att det ska bli middag för är hungrig och ska sedan antingen städa eller spela tv-spel. Idk tänkte städa imorgon eftersom Frej kommer hit på tisdag (DFGSDFGH SKA SE GERARD MED HONOM SADFGHDFGH) men har asmycket energi från Red Bull wheee 8DDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0