Save me from this temptation - it's killing me and I don't wanna face it

I fredags vaknade jag och var supertrött och mitt huvud kändes alldeles tungt. Skyllde det på sömnbrist och tvingade mig upp i alla fall. Fick skjuts av pappa till Fruängen vilket ledde till att jag, trots att tunnelbanan tydligen var helt åt helvete, hann ta ett tidigare tåg till Frej än vad jag tänkt. Lyckades alltså springa genom hela centralen på fem minuter, lokalisera vart tåget skulle avgå, köpa biljett och placera mig på fordonet. Borde fan få nobelpris eller något ;U; Värden som hade vagnen jag satt i var jättetrevlig for once; han sa "godmorgon! :DDD" och när alla svarade honom blev han förvånad och jätteglad och jag bara aaawh ♥ Spelade Professor Layton hela resan för att underhålla mig själv och inte somna och missa min station (fast det höll jag på att göra i alla fall HAHAHAH <///3).
 
Minns typ inte vad vi gjorde den dagen för att allt har liksom bakats ihop i mitt huvud pga blev förkyld (ont i huvudet och snorig) på lördagen och fick frossa och feber på söndagsnatten och mådde så jävla dåligt idag att jag var tvungen att be mamma och pappa att hämta mig för att jag inte klarade av att åka tåg. Det har ALDRIG hänt förut jesus christ I'm so happy I didn't get this sick last weekend cos I would've fucking died </////3
 
I alla fall. Det mest överraskande den här helgen: Vi bestämde oss för att titta på en anime baserad på denna gif;
 
 
för att vi tänkte "åh en söt anime om pingviner som lagar mat 8DDDDDDD"
 
Det handlar INTE om söta pingviner som lagar mat
 
I repeat; this anime is NOT ABOUT CUTE PENGUINS COOKING
 
ITS REALLY AMAZING EVEN THOUGH IT BREAKS YOUR HEART AND OK IT'S LIKE 40% SILLY PENGUINS BUT OH MY GOD THAT WAS A WILD RIDE
 
(Den heter Mawaru Penguindrum och handlar om tre föräldralösa syskon som måste hantera att systern är sjuk och att det enda sättet att rädda henne är att hitta the penguindrum som är ett föremål ingen av dem vet vad det är, och att de helt plötsligt kan se tre små pingviner som hjälper dem med lite smått och gott men som mest busar och skapar kaos xD)
 
...so eh ja det gjorde vi. Och så såg vi på Durarara och Death Parade och Ansatsu Kyoushitsu och spelade Hyrule Warriors och han läste en massa för mig idag för att jag skulle kunna få sova lite (för jag somnar jättelätt till hans röst för den är så mysig och får mig att känna mig trygg ;U;). Mamma och pappa kom och hämtade mig vid typ halv sex och sen åkte vi hem, köpte junkfood som familjen åt framför Face Off och nu har jag catchat upp på allt jag missat under helgen. Kommer nog inte orka åka till skolan imorgon, så kommer högst antagligen begrava mig med manga och filmer, yay! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0