You sink your teeth into the people you depend on

Vaknade idag för att se om jag mådde tillräckligt bra för att orka gå till skolan. Hostade som inihelvete och eftersom det bara skulle vara föreläsningar och skit idag så bestämde jag mig för att stanna hemma. Vill ju inte börja hosta mitt i aulan för så fort det börjar är det omöjligt att stoppa. Så såg på Olympus have fallen med mamma och gjorde en massa dumma skämt om allt möjligt genom hela filmen jesus stoppa mig </3
 
Vi gjorde ansiktsmasker av kokosnötsolja och jag hjälpte henne att välja en profilbild till henne på facebook innan vi åt lunch och såg på The perks of being a wallflower. Älskar den filmen så mycket åååh ;U; ♥
 
Sedan dess har jag faktiskt inte gjort så mycket. Eh. Ringde Frej, skrev lite, lyssnade på en massa musik. Ska duscha ikväll och se på Arga snickaren för att de har kändisar med nu och killen som ska vara med ikväll bor i närheten av mig (jag åker förbi hans hus varje dag på vägen till skolan haha)!!!!!! Minns inte vad han heter dock haha xD
 
Ska orka gå till skolan imorgon, wish me good luck ;u;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0