You've always been a huge piece of shit

If I could kill you I would
But it's frown upon in all fifty states
Having said that, burn in hell
 
Set It Off – Wolf in Sheep's Clothing
 
Idag var jag fett glad trots att jag vaknade innan halv sju och inte ens insåg att jag var vaken, för det är måndag och trots att det inte är roligt i sig så är det nästan tisdag och jag längtar så jävla mycket. Så jag klev upp och åkte till skolan för att äta frukost, och det tog ca en timme innan jag blev på dåligt humör igen.
 
Fick jättemånga fina kommentarer om mitt hår, men så sa Amanda "men alltså fan vad mörkt det blev??? Nu kommer alla ju säga att vi har samma hårfärg igen när jag färgar håret svart??????" liksom bitch please världen kretsar inte runt dig and no one fucking cares. Sen hamnade jag i trance och stirrade på min mugg med te tills Paulus frågade vad jag höll på med, och jag sa att jag ska på konsert imorgon, och Amanda den lilla bitchen säger då "Ah, just det du ska ju se Gerard Way. Fuck you. Du kan ju inte bara gå och se min barndomsidol och första kändiscrush sådär????" Stirrade oförstående på henne och sa att han är min idol också och hon stirrade på mig som om jag var dum i huvudet och sa "och?".
 
...
 
????????????
 
Så, hon förstörde min morgon. Det blev inte bättre på samhällskunskapen för att vi hade en redovisning tillsammans och all kritik läraren gav oss var om saker jag sagt till henne att vi måste ändra men som hon vägrade göra, och så skrev hon av mig på utvärderingen för att jag kan använda fancy ord bättre än henne och sen säger hon att vi skriver nästan likadant och att jag måste sluta med det.
 
Hon gör mig så jävla skoltrött och jag orkar inte mer. Pratade knappt med henne på kommunikationen så försökte förklara olika smileysar för klassen (för vi gjorde en övning om smileys och jag lät som en jävla psykopat haha) och blev jätteglad för att Paulus lånade ut lite pengar så att jag kunde köpa en kaffe.
 
Sedan jag kommit hem har jag mest redigerat Damnation: Welcome to Hell och städat mitt rum. Nu är allt i alla fall klart inför imorgon och mitt rum är jättefint. Är hungrig men kan knappt öppna munnen för att jag har en blåsa i munnen som är väldigt dåligt placerad. Sitter och lyssnar på Set It Off för ville lyssna på hela Set It Off – Duality (som för övrigt är alldeles fabulous) och fortsatte med deras första album. Set It Off – Nightmare ger mig en massa Johnny-feels ;U;
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

den där amandamänniskan behöver trilla nedför trappor alltså JAG BLIR ARG BARA AV ATT LÄSA OM DET VAFAN

Svar: HAHAHAHHA JAG VET OMG
Jamie

2015-02-02 @ 19:49:07
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0