And I'll chase my words with poison

Alltså idag hände det mycket. Kom till frukosten imorse och träffade Ferhat som typ började att skrika och var orolig för att jag inte skulle äta men lugnade ned sig när jag sa att jag väntade på Amanda. Lilla Ferhat då ♥
 
När Amanda kom så frågade hon om jag hade ombyte till idrotten med sig och sa att jag antagligen var den enda som hade det, eftersom många tjejer i klassen snackat ihop sig om att inte vara med på idrotten idag som protest mot den idiotiska uppgiften vi fått. Hade ångest över detta och tjuvlyssnade på en lärare under frukosten, för han sa saker som "men alla som var med och startade Sverigedemokraterna har mammor som är deras systrar" och "man får ju höra om folk som blivit räddade från pistolkulor för att de haft en bibel i bröstfickan, så jag går runt med en kula utifallatt någon skulle kasta en bibel på mig!" och jag bara <///3
 
Sen kom Tomas och han blev jättearg på de åtta tjejer som dök upp. Jag kände hur min käft låste sig så jag vågade inte säga något, men de andra sa att det var orättvist att killarna fick två extra veckor pga resursdag nästa vecka så Tomas sa att nästa lektion skulle alla redovisa sina rörelseprogram innan han stormade iväg. Vi satt tysta och kände mest "......vad hände nyss???" och sen gick han förbi igen och vi tror att han gick för att prata med rektorn. Alla blev typ sjukt paranoida och bestämde sig för att hålla ihop, så vi gick till biblioteket där jag och Amanda hjälpte Emina med en uppgift och sedan åkte sex av oss till Donken för att äta lunch. Min klass kan vara sjukt störig ibland men det är vid såna här tillfällen som man inser att det hade kunnat vara värre; vi kan i alla fall stå upp för varandras skull om det behövs!
 
På psykologin var det några redovisningar och sedan fick vi sluta tidigare. Jag och Amanda gick till Ica och köpte Festis och gick sedan planlöst runt i skolan tills japanskan började. Det var typ fett kul där idag, fast jag var så trött att jag höll på att somna hela tiden haha </3 Det bästa var dock när Ferhat kom sent - 40 minuter innan vi skulle sluta. Det blev dödstyst i klassrummet och sedan började japanskaläraren asgarva och alltså ja xD
 
Sedan jag kommit hem har jag pratat med Frej i telefon och äntligen spelat ut Bioshock Infinite! De plottwistsen som dök upp i slutet var helt amazing och jag bara wooow I love this game ok ;U; Dessutom har jag skaffat Snapchat (fast det gjorde jag iförsig för ett dygn sen) och det ruinerar mitt liv för att Zeb och Amanda får så störda bilder på mig soM DE SPARAR OCH ANVÄNDER MOT MIG DE JÄVLARNA <///3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0