Baby, this is where you're dead wrong

I skolan idag hände inte så mycket; hade en presentation om paranoia på psykologin och fick veta att jag fick ett B på provet om depression osv. Lekte hänga gubbe med folk på studietimmen och fick de att bli sura över att jag var bättre än dem på det ♥
 
Åt typ tidig middag och försökte hitta om Gerard Way har sagt att något annat band/någon annan artist ska följa med på turnén men har inte hittat något??? ;w; Spelade också Bioshock Infinite och fastnade på samma ställe i över en timme och det gjorde mig så arg att jag var tvungen att stäng av. Seriöst höll på att kasta in kontrollen i tv:n <////3
 
Sitter just nu och gör... ingenting. Kollar på bilder på Josh Ramsay för att jag bestämt mig för att när jag skaffar lila hår ska jag klippa det som hans. Är lite osäker för att jag har aldrig haft så kort hår innan och vet inte om jag passar i det men allTSÅ LOOK HE'S AMONGST THE MOST FLAWLESS PERSONS ON THIS PLANET
 
I MEAN
 
LOOK AT HIM
 
 
LOOK
 
AT 
 
HIM
 

He's honestly the reason I want a tongue piercing loOK AT HIM
 
 
THIS PICTURE WOULD LOOK STUPID IF THERE WAS ANYONE ELSE IN IT????
 
...sorry 'bout that, I'll go read a book now or something </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0