By all means, put me through hell and I'll make you see I'll be your worst enemy

Idag har inte så mycket hänt (samtidigt som att det känns som om det var en del); vaknade vid halv tio och åt frukost framför Vampire Diaries med Petter och mamma innan jag pratade med Frej i telefon i typ en timme. Sen när mamma och jag gjorde i ordning lunch så ringde pappa och var helt chockad och mamma fick reda på att han sett en kille bli skjuten i benet så mamma fick honom att åka hem. Hon var typ jättechockad efter telefonsamtalet så jag tog hand om henne och sa att pappa lever och mår bra och att han var ju påväg hem. Så hon fick mig att lova att inte åka in till stan idag; hon sa att om jag absolut var tvungen att åka in dit så skulle hon följa med, men jag kände att hon ville vara hemma och ta hand om pappa så jag sa att jag lika gärna kan fixa bytet av piercings i Västerås så det var ingen fara.
 
Så pappa kom hem och alla kramades och så åt han och jag kakor (och jag åt typ en fjärdedels Fluffburk herregud <////3) framför Vampire Diaries. Sedan dess har jag mest skrivit lite och funderar på att spela något men idk. Är rastlös och skulle egentligen behöva åka in till stan bara för att jag kan men orkar inteee <////3
 
(Pappa mår alltså bra och ingenting hände med honom; han åt lunch på en restaurang när en kille kom in och sköt en av killarna som jobbade där i benet, fast han hade ryggen mot så han såg inte vad som hände. Han tyckte att det var jättekul att det kommit en sådan där insatsstyrjka som man endast brukar se på film HAHAHHA åh lilla söta pappa ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0