Country roads, take me home to the place where I belong

Igår så var jag glad att jag vaknade sjukt tidigt för att vi började en kvart tidigare än vad jag hade trott. Däremot hade jag bara varit i skolan i ca fem sekunder innan jag blev på dåligt humör för att två människor började skrika på mig för att jag sa att jag skolkade igår när de frågade vart jag var, men bara en av dem gav upp när jag sa att jag seriöst mådde dåligt. Liksom vadfan? Om någon säger att denne mådde så dåligt att hen inte kunde sova och bröt ihop på morgonen så fortsätter man inte skrika och anklaga personen??? Speciellt inte om rövhålet inte ens själv gjorde det som hen bröt ihop över?????????
 
Har blivit så jävla skoltrött igen och jag vill inte mer. Vill bara ta studenten så jag kan fly.
 
På kommunikationen diskuterade vi huruvida det är fel eller inte att omedvetet skapa rykten för att man är orolig. Känner redan nu att jag tycker väldigt mycket om läraren vi har för hon är fett skön ;U; På svenskan pratade läraren om renässansen och jag halvsov för att jag var så jäkla trött.
 
När jag kom hem spelade jag i princip Assassin's Creed hela dagen och bråkade med min taklampa. Jag hjälpte också till med middagen, fick Liv att spela Marianas Trench och diskuterade tatueringar med pappa. På kvällen såg familjen Enchanted tillsammans och sen spelade jag Professor Layton tills jag somnade xD
 
Vaknade för i princip en timme sen. Har ätit frukost och ser nu på Whisper of the Heart medan jag dricker te. Den filmen är så jävla mysig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0