Dirty secrets, empty memories and broken hearts lying across the floor

I was knocked out, heels over head
So you dragged me by my feet to a ghost town, where you buried me
No wonder no one heard my screams
 
Idag var jag endast i skolan i drygt en kvart. Kom till etnicitetlektionen bara för att höra att jag kunde åka hem för att jag inte hade någonting att göra, så jag gick och letade upp min mattelärare efter det för att säga att jag inte tänker göra geometridelen i kursen (för att den var frivillig) så nu kommer jag aldrig mer behöva ha en enda mattelektion i hela mitt liv och det känns SÅ. JÄVLA. BRA.
 
Åkte hem och åt lunch innan jag fastnade framför Vampire Diaries med mamma i typ ett par timmar. Låg och kollade på videos på Youtube tills det var middag och nu har jag återigen inget att göra. Är otroligt rastlös och lyssnar på Set It Off's nya skiva. (Den är amazing so far och jag är mer arg än jag var tidigare för att de inte kommer till Sverige med Crown The Empire :C)
 
Imorgon är jag ledig pga ingen engelska + ingen matte så kommer antagligen åka in till stan och byta ut mina ringar i läppen till stavar. Om mamma följer med kanske jag kan övertala henne till att låta mig pierca mig också, så hoppas lite på att hon fortfarande vill C: (Fast jag är för nervös för att fråga så tror inte att det blir av.........)

Kommentarer
Postat av: Moa

(pssst om du är sugen på att se crown the empire + set it off så spelar dem februari i london på electric ballroom som bokstavligen ligger 10 min promenad från mitt hus såatteh om du känner dig äventyrlig har jag sovplats + färdigpizza + favoritband inom gångavstånd....) (det här fick mig att känna mig super predatory jAG ÄR INGEN 80 ÅRIG GUBBE OK I PROMISE du får gärna komma om du vill helt enkelt).......... så ye

Svar: HAHAHAHHAAH omg this made my day <33333 Har inte råd att åka till London dock men nån gång!!1!1!1!!1!1! ;W;
Jamie

2015-01-12 @ 22:56:43
URL: http://www.moixa.blogg.se
Postat av: Moa

aw that's too bad men ERBJUDANDET KVARSTÅR SÅ LÄNGE DU VILL OK (jag misstänkte att det skulle vara svaret för flygbiljetter är äckligt dyra men kunde inte låta bli att fråga ändå) ^-^

Svar: Well thanks anyway and I'll definitely remember this ;W; <33
Jamie

2015-01-14 @ 02:16:33
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0