Friendship never ends if you trust in your tribe

I'm baaaack~ *maniacal laughter*
 
Sååå i fredags lyckades hela klassen annordna en liten överraskningsfest för Ragnhild (som fyllde år tisdagen samma vecka) och Zeb (som faktiskt fyllde år på fredagen). Vi åt kladdkaka och drack saft och fick springa och äta lunch för att vi numera nästan bara har en halvtimmes lunch varje dag, men vi lyckades komma i tid. På svenskan skulle vi skriva en argumenterande text om huruvida vi tycker att svenska jihaddister ska kriminaliseras så fort de återvänder eller om de ska få vård.
 
Jobbade med Zeb för att jag inte orkade skriva själv och eftersom det visade sig att vi hade samma åsikt så fungerade det ganska bra! Blev dock irriterad för att Amanda really is out to get me och jag bara bitch please jag vet att jag är bättre än du och du ger mig bara bekräftelse~ (liksom alla texter skickades senare runt i klassrummet och hon och Micho fick vår text och hon var tvungen att kommentera ett yttepyttelitet fel - jag vågar slå vad om att hon kommenterade för att hon såg att det var jag som formulerade hela texten... men tji fick hon för mejlade texten till läraren som tyckte att den var så bra att det var synd att den inte lästs upp inför klassen!)
 
Skyndade mig till Centralen efter att lektionen tog slut och hade ångest för att de gamla tågen som SJ ibland använder inte har digitala skyltar som alltid visar vilka hållplatser tåget stannar vid och eftersom jag är paranoid ibland så var jag jätterädd för att jag klivit på fel tåg tills det började rulla och de sa alla stationer i högtalarna och jag bara pjuh </3
 
Innan jag kom dit i fredags så gick Frejs spis sönder, så på lördagen kom hans pappa med en ny och vi var jätteexcited över att vi äntligen har en fungerande ugn! #vuxenpoäng (vi har dock inte använt den än because go noddles whoopwhoop) Jag hjälpte dock inte till så mycket medan den flyttades in i lägenheten; jag höll upp alla dörrar och var på Snapchat och lekte med bubbelplast <////3
Utöver spisäventyret så såg vi på anime hela helgen + Parks and Rec + spelade Hyrule Warriors för att vi är sådana töntar. Fick även en t-shirt som jag skulle ha fått på Alla hjärtans dag men som jag lyckades lura till mig genom en massa pussar och jag älskar tröjan så jävla mycket asdfghsdfgh ♥
 
Bioshock-merch ftw
 
Idag så vaknade jag efter att ha sovit i drygt fyra timmar eftersom jag var hellbent på att läsa ut min bok innan jag somnade (fast jag somnade när jag hade typ ett halvt kapitel kvar och vaknade några minuter senare och tvingade mig igenom resten), så var helt borta på frukosten i skolan. Under samhällskunskapen så sammanställde jag och Amanda vår undersökning i en powerpoint innan hon tvingade mig att se på ett avsnitt av Naruto och jag tvingade henne att se Binan Koukou Chikyuu Bouei-bu LOVE! för att den är den fånigaste animen som någonsin existerat och jag älskar den så mycket pga magical boys och de säger love making hela tiden och jag skrattar så mycket att jag gråter åt det ♥
 
På kommunikationslektionen så skulle man jobba med samma sak som på samhällskunskapen, men eftersom att jag redan var klar så fick jag min första uppgift - jag ska skriva ett tal om något jag bryr mig om. Efter att ha dött av skratt i en halvtimme för att Zeb och Paulus var helt jävla störda och tänkande med en mindmap så bestämde jag mig för att prata om att skriva för det tycker jag om (+ har redan ett tal om det som jag kan sno lite från heh). Pratade också om musik med läraren och hon har lovat att lyssna på My Chemical Romance!
 
Sedan jag kom hem så har jag pratat med mamma och Petter om pengar och hur störda våra mor- och farföräldrar är, sett på Wayne's World (jag älskar den filmen så mycket you don't understand) samt sett klart Death Note (the end still fucking hurts wHY DOES LOVE HURT ME SO) och jobbat på sociologiuppgiften. Den är nu helt klar och väntar på bättre tider för jag kommer knappt ut på internet </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0