Get up, open your eyes - you're just like everyone

You waste all your time faking your smile
Wake up, look at your life; you don't need to stalk mine
Here is my advice
Get. The. Fuck. Out.
 
Idag så vaknade jag och beklagade mig med magont och kände mest bleh för allt (= bästa starten på morgonen ju :DDD). Slöade runt på internet och lyssnade på musik innan jag bestämde mig för att jag skulle fanimig rensa bland mina vänner på facebook; enda anledningen till att jag hade drygt 150 var för att när jag gick på Södertörns friskola så lade man till folk man kände igen från skolan + att många jag pratade med/kände igen från internet också la till mig. Idag pratar jag inte med så många människor och ärligt talat så är anledningen att jag knappt är inne på facebook att jag är sjukt obekväm med många som jag hade lagt till. Så jag tog bort drygt tjugo pers som mest bestod av gamla KPwebbare och klass/skolkompisar från högstadiet. Det kändes så jävla lättare att gå in på facebook och bara vara där efter det, så jag är glad att jag gjorde det!

Det tog mig 1,5 timmar att fixa mitt hår idag (och jag önskar att jag skämtade, men jag tror att det sammanlagt blev något sådant dära) för att först vägrade mitt hår bli rakt och sen ville det inte bli fluffigt så jag fick borsta ur all skit jag sprayat in där och börja om. Slutade med att jag tog på mig en bandana och kände mig stentuff.
 
Spelade Bioshock Infinite och fick hjälp med hur fan man kunde se mätarna som visade ammo och liv och hur mycket salt man hade, för jag trodde att man bara inte kunde se dem men min bror tyckte att det lät för skumt, undersökte och påpekade att jag hade fuckat upp någon inställning. Jahapp. Så jag spelade typ en tredjedel av spelet som hade varit mycket enklare om jag hade kunnat se min jävla hälsomätare haha </3
 
Runt fyra åkte jag, mamma, Petter och Liv till en biograf för att se Mockingjay! Var allmänt hysterisk hela vägen dit pga excited, och så hade de enhörningar som man kunde få rida på på en våning, men jag var liksom för gammal för att få göra det haha :c Filmen var drygt två timmar lång och jag tog inte ett enda ordentligt andetag på hela den tiden. Den var så fantastiskt jävla bra; den var hjärtskärande och jag hoppade till typ tre gånger och satt på helspänn och hetsåt godis och sen skrek jag rätt ut när eftertexterna började rulla och jag är så glad att Petter var den enda som satt bredvid mig <///3 Har också lyckats lura till mig en biobiljett av mamma, så vi ska försöka få tag på premiärbiljetter till Cirkeln soM INGEN AV OSS VISSTE SKULLE BLI FILM??? (Mitt argument till varför vi skulle gå på premiären: Jag kan få den som namnsdagspresent istället för pengar, för min "namnsdag" (aka dag med ett namn som jag inte trivs med) är samma dag som Cirkeln släpps. Det fungerade :DDD)
 
 
Sedan jag kom hem från biografen så har jag lånat min systers 3DS för att kunna lösa pussel på Professor Layton and the Miracle Mask som jag lånat från Frej (måste verkligen försöka införskaffa ett 3DS någon gång herregud) och så har jag duschat. Nu diskuterar jag en AU-idé till två av mina och Frejs karaktärer som faktiskt är ganska söt och tanken gör mig glad. Ska kolla busstider för imorgon så att jag vet när jag ska upp, och sen kanske spela Animal Crossing om jag inte är för trött. Varför inte, liksom?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0