I can move a mountain, I can work a miracle

Orkade inte sätta igång datorn igår så jag struntade i det. Istället var jag i skolan och hade samhällskunskap igen (har saknat den läraren vi har där så jävla mycket för hon är en äldre classy lady som låter oss kalla henne Swag-master HAHHAHAHA) och blev introducerad till den nya kursen kommunikation som kräver att man ska prata massor. Fick panik men läraren verkar fett snäll och sa att alla problem går att lösa så jag skrev till henne att jag har social anxiety och att prata kan vara jobbigt för mig ibland, så hoppas att den här kursen kommer att lösa sig även om min käft skulle låsa sig! Det var också så jävla nice att sluta tre timmar tidigare på en måndag än vad jag gjorde på hela förra terminen ♥ (slutar numera bara fem en dag i veckan hallELUJAH)
 
Istället för att åka hem direkt efter skolan så åkte jag till Skärholmen för att köpa hårspray (som är den bästa jag någonsin ägt för testade den imorse och den är fantastisk???) och hårfärg (eftersom jag ska både klippa mig och byta hårfärg i slutet av månaden - yes it's confirmed now) och sen åt jag middag hemma och började att spela ett nytt spel. Det heter Beyond: Two Souls och det är typ... obehagligt på något sätt. Historien hoppar mycket så man får veta enstaka detaljer från hela hennes liv. Som jag har förstått det så har hon kontakt med ett spöke, Aiden, som hon inte kan skicka iväg för att det gör ont i henne att göra det. Hon vet själv inte hur han ser ut för han visar sig som ett svart sudd typ. I alla fall så kan hon inte kontrollera honom så han gör illa människor och skräms och sådär. Tror att jag tycker att det är obehagligt att jag inte vet hur han ser ut för att jag hatar att inte veta - I'd rather look up creepy stuff and be extremely scared of them than not knowing what to look for basically.
 
Idag skulle jag ha haft sociologi, men läraren - som är vår samhällslärare - bytte till samhällskunskap för att kunna förklara vår första uppgift ordentligt. Jag och Amanda jobbade på intervjun vi skulle göra (vi ska undersöka vad folk tycker om sexism i reklamer och sedan presentera det för klassen) och åkte sedan till Stockholm för att lämna våra väskor hemma hos henne, klappa hennes feta katt och ta en matpaus på Donken innan vi började leta efter människor att intervjua. På drygt en timme hade vi fått tre människor att ställa upp och så gav vi upp och åkte hem igen. Sedan jag kom hem har jag ätit middag och lyssnat på en massa musik. Försökte lyssna på As It Is för att de lät intressanta men ska försöka igen sen. WeAreHarlot – Dancing On Nails har släppts på Spotify så jag lyssnade på den samt spelade den för mamma samt tweetade bandet två gånger och fick både favoritmarkering och retweet båda gångerna! Och Five Finger Death Punch – Wrong Side of Heaven får mig att tänka på Johnny från Damnation srsly it must be written for him <///3
 
Sen så har vi ju det uppenbara...
 
 
JAG SKRIKER DEN ÄR SÅ PERFEKT SO FAR OCH JAG BARA GOD BLESS THIS BAND'S REUNION FÖR ALLTSÅ FALL OUT BOY IS LIFE OK I FUCKING LOVE THEM SO MUCH AND I'M SO PUMPED RIGHT NOW I WANNA TRASH SOMETHING AND DRESS DRAMATICALLY AND I JUST ASDFGHGFSDFGH??????
 
Ska nog gå och försöka med Beyond igen, om jag vågar. Jag stängde liksom av för att jag blev rädd och ville spela när det var ljust ute haha.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0