I won't forget that I don't know you when you cry

Mitt internet är otroligt dysfunktionellt för tillfället och kommer inte att bli bättre förrän i helgen, och därför har jag då inte varit motiverad till att ens använda mig av datorn. Internet är som värst på den för att på ipaden och mobilen kommer jag typ i alla fall ut utan hur många svårigheter som helst </3
 
I tisdags så hade vi olika småuppgifter på sociologin och började att se på en film som heter Swing Kids (det var fett konstigt att se en ung Christian Bale som blONDIN?????). Det är i princip allt jag minns från den dagen - the rest is a blur.
 
Igår så snodde jag en av min brors skjortor för att han knappt ens vet om att han har dem och undvek honom hela dagen. Lagade lunch till mig själv innan jag åkte till skolan och såg klart på Swing Kids. Blev irriterad efteråt för att vi hade gruppdiskussioner och det var jättesvårt för mig att prata, speciellt eftersom Amanda avbröt mig hipp som happ och skulle vara pretentiös och hon snODDE MINA SVAR NÄR LÄRAREN KOM LIKSOM VADFAN??? Det var ingen studiegrupp vad jag vet för att läraren var inte där och jag var på så dåligt humör att jag bara drog och sa till Paulus att säga till den eventuella vikarien att jag fått jätteont i huvudet.
 
skjortan på bilden är hans men han vet inte om detta ssh
 
När jag kom hem pratade jag med mina föräldrar om idrotten, eftersom jag mår dåligt över uppgiften vi fick (fortfarande fucking rörelseprogrammen) och vi kom fram till att vi skulle öva tillsammans och kom på en massa olika lösningar som vi kunde köra på. Drack te och åt mellis innan jag gick och övade på dem ensam och sedan involverade mina föräldrar. Det gick helt åt helvete och jag blev ännu mer osäker på hela uppgiften eftersom vi inte fick en fucking ordentlig genomgång på skiten <////3
 
Blev arg igen och gick och spelade Beyond som jag klarade ut. Det spelet var så jävla fantastiskt??? Älskar det spelet ok ♥ (Slutet var så jävla fint också och jag bara sdfgfddfgh aaaAAAAWH ;U;)
 
Idag vaknade jag och kände bara nope för jag sov väldigt dåligt och kunde knappt äta och bröt ihop på mitt rum so I called in sick. Tyckte att det var okej eftersom jag i princip inte skolkat sedan jag började gymnasiet (alltså inte varit hemma för att jag verkligen inte vill till skolan etc) så gick och spelade Professor Layton tills det var lunch. Mamma läste mina tankar så hon fick pappa att åka och köpa thai-mat och så åt vi det framför en jättedålig gammal svensk svartvit-film som mamma och jag skrek åt, haha </3 Sen efter det så har jag mest spelat tv-spel; spelade klart det jag blivit avbruten med i Professor Layton, sen körde jag Eternal Sonata och Reckoning och började att spela om första Assassin's Creed-spelet. Spelade det i typ två timmar och har fortfarande inte gjort min första proper assassination <////3
 
Jag har precis lyckats lämna in en sociologiuppgift och är väldigt lättad för att det gick inte via ipaden och internet på datorn är som sagt nästintill icke-existerande, men jag klarade det! Kommer högst antagligen emigrera till någon berättelse, antingen något jag skriver själv eller The restaurant at the end of the universe, som jag nyligen började läsa C:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0