I'm the best worst thing that hasn't happened to you yet

I fredags var jag ledig för att det var studiedag. Det kändes så drygt att kliva upp halv åtta tills jag kom ihåg att det var för att jag skulle se Frej. Det fick den tidiga morgonstunden utan guld i mun att verka lite bättre ;U; Så åkte in till centralen och fick panik för att tåget inte gick från samma plattform som det brukar, för den skulle gå tvärsöver hela jävla centralen. Fick panik för att jag inte hade så mycket tid så sprang dit och sen fick jag ännu mer panik för att jag trodde att mitt kort slutade fungera, men det visade sig att det var fel på automaten, så använde en annan och skakade som inihelvete när jag klev på tåget. Mådde illa och önskade att jag någon gång kunde komma ihåg att jag blir sjukt åksjuk om jag inte äter ordentligt innan jag ska åka någonstans, men jag gör ju aldrig det </3
 
Under hela helgen har jag och Frej gosat massor och varit jättesöta, läst mer ur A Series of Unfortunate Events, spelat Professor Layton and the Azran Legacy (jag har inte spelat hela så jag fattar inte slutet alltså what <///3) och Hyrule Warrior (vi har äntligen låst upp Ghirahim - aka the world's most flamboyant supervillain evER) och ätit en massa god mat. Och sett på anime. Det var jättemysigt ;U;
 
Ska nu gå och duscha och sedan spela Professor Layton and the Azran Legacy för jag fick låna den och hans 3DS så gissa vad jag kommer göra hela nätterna nu....... <///////3
 
HAN ÄR SÅ JÄVLA AWESOME OCH ALLTSÅ HE BOWS BEFORE HE KILLS PEOPLE AND HE HUMS WHILST HE SLAY THEM I JUST HAHAHAHAHHA OH MY GOD HE'S MY FAVORITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0