It's probably just the things I do that makes me vital for you

Alltså är helt kär i Crown The Empire – Breaking Point och insåg nyss att jag lyssnat på dem oavbrutet i typ två veckor. Oops C:
 
Jag hade av någon anledning helt stört svårt att sova så jag låg och skrev till fyra på natten då jag däckade och sov oroligt i fem timmar. Vet verkligen inte vad som hände men hoppas innerligt på att det inte händer inatt igen för jag kommer fan inte orka vara i skolan till fem då jag ska ha redovisning på idrotten (som ångesten för snor min energi) och har prov i psykologi.
 
Har inte saknat skolan under lovet för alltså herregud har bett folk att sluta skrika hela jävla dagen och bevittnade ett slagsmål i korridoren och jag bara mm låt mig stanna hemma för alltid snälla </3 Vi hade repetition inför provet på psykologin och fick allmän panik för att jag trodde att vi skulle redovisa idag och imorgon och ha repetition + prov nästa vecka men nähä. På studietimmen kom inte läraren så följde med ett gäng från min klass + naturklassen för att de skulle jobba med idrottsuppgiften men det slutade med att jag skickade iväg pappersflygplan på Onur och Alex fick mig att tro att jag var dödssjuk. Var helt slut när jag kom hem så jag låg typ och spelade Animal Crossing tills det var middag.
 
Nu ska jag försöka plugga både psykologi och idrott och försöka att inte dö av ångest och se på någon serie. Parks and Recreation kanske. Tror det, om jag kan komma ihåg vilket avsnitt jag är på...
 
Här ha en bild av mig och Hayden from Crown The Empire - ser galen ut men mamma har redan lagt ut den tusen gånger på facebook redan (long story short - she has a thing for bassists and he is the bassist and she thought it was great I met him) så eh är redan körd??? (Dessutom blir jag glad av bilderna på mig och cte för även om jag ser retarded ut så liksom är det ju DEM och Hayden luktade gott så jag svär det var det jag tänkte på när bilden togs HHAHAHAHHA <////3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0