Never let life kill your spark

Mellan den 23:e tills... ja... nu, har jag knappt haft tillgång till internet. Varför? Wifiet hemma lade av den 23:e och jag har inte varit hemma på ca en vecka, men det är sånt som händer :D

Hej allesammans och välkomna till 2015! Kan ni förstå att snart en vecka har gått på det nya året? (För det kan inte jag ;w;)
 
Ska nu försöka minnas vad som hänt sedan internet lade av, vilket är förvånansvärt mycket...
 
♠ December 23th: Hade panik över att internet inte fanns och städade därmed delar av mitt rum (typ golvet...), spelade tv-spel (klarade av Bioshock 2 och började med Bioshock Infinite och det tar tusen år för mig att spela och komma vidare pga det spelet är så jävla vackert ;U; Började också spela något spel som heter Reckoning och som är skitkul???) och det var väl typ det. Eheh.
♠ December 24th: Vaknade runt halv nio och fick en mascara och godis i julstrumpan. Såg på Grinchen med familjen medan vi åt frukost. Vanligtvis brukar vi ha en stor jullunch, men ingen tyckte att det var någon mening med det när alla bara väntade på att de skulle få julklappar så vi åt lunch vid tolv och ett så stod Petter, jag och Liv och frös arslerna av oss utomhus. Vi var lagom hysteriska under hela tomteskiten och jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen. Julklapparna jag fick var en ny eyeliner, en väska (som är stOR OCH JAG ÄLSKAR DEN), The fault in our stars-filmen (har fortfarande inte vågat se den hahahahahah <////3), The Return of the King, The Restaurant at the End of the Universe, Animal Crossing till DS (ni har ingen aning om hur mycket jag skrek), ett fint skissblock och ett skrivhäfte, och det är i princip det jag minns. Men den allra bästa presenten var nog konSERTBILJETTER TILL YELLOWCARD FÖR DET BETYDER ATT JAG SKA FÅ SE CHUNK! NO CAPTAIN CHUNK! OCH SKRIKA MED FREJ TILL HERE I AM ALIVE OCH JAG TYP SKREK OCH GRÄT PÅ GOLVET FÖR ALLTSÅ HOLY SHIT
Sen hade vi stor middag och jag lekte med mina julklappar. Jo jUST DET JAG FICK BÅDA CROWN THE EMPIRE'S SKIVOR OCH JAG SKREK DÅ MED fastän jag redan visste att jag skulle få The Fallout haha <///3
♠ December 25th: Den dagen var det två år sedan jag träffade Frej på riktigt för första gången. Minns fortfarande att jag hade Comatose med Skillet i öronen när jag såg honom stå uppe på trappan i Gamla stan och hur jag ville vända om men gick fram ändå och han kastade sig ned för trappan för att slänga sig om min hals och jag bara tänkte "hemma". Är lika jävla hemma i hans famn nu som jag var då ♥ Vi åt lunch på stan och gick runt en massa och öppnade julklappar (fick Attack on Titan volym 3. ett Harvest Moon-spel och ett litet skrivblock som är kattformat naaaw ;U;) och hängde på centralen hela dagen. Det var supermysigt!
♠ Mellan den 26 och den 30:e hände inte så mycket; spelade tv-spel och hade Crown The Empire på hög volym osv. Eh. Ja.
♠ December 30th: Åkte hem till Frej (eller ja, till hans pappa eftersom det var där han var) för att vi skulle fira nyår tillsammans!
♠ December 31th: Vi spelade Mario Kart tills en massa personer kom och så åt vi sushi och diskade för pengar. Lite innan tolv var de vuxna väldigt högljudda så jag och Frej gick ut för att titta på fyrverkerierna. De var jättefina och vi var ute i typ en halvtimme för det var inte så kallt och lekparken var jätterolig ;U; Vi tog dumma polaroid-bilder med hans kamera och han skjutsade mig fram och tillbaks i linbanan tills vi tröttnade och gick hem och såg på May I kill u? tills vi somnade.
♠ January 2th: Vi fick skjuts till Västerås, och från dess till nu så har vi sett på anime, spelat tv-spel, gått in till stan för att köpa tv-spel (and lemme tell you something Hyrule Warriors is fucking amazing), sett på Parks and Recreation och gosat massor. Det var jättemysigt att börja året så 
 
Har inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Såg lite på Pirates of the Carribbean: Dead Man's Chest tills jag tröttnade och gick till mitt rum. Catchar upp på bloggar och ska väl se Yowamushi Pedal innan jag går och lägger mig eller något. Idk.
 
Happy 2015 - I really hope everyone has a great year ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0