So take these broken wings - they'll just slow me down

I fredags så pratade mentorerna om en språkresa som erbjuds för elever i den kommun skolan ligger i, men så kom de på att det är typ tre-fyra pers som bor i den kommunen och att bara en av dem (aka jag) var där. Så fick ett papper om en språkresa som andra ville åka på. Kul </3
 
På svenskan fick vi ett litet grupparbete om utomeuropeisk litteratur så skulle få ihop en presentation om japanska och kinesiska författare med Robin, Zeb och Amanda. Blev sjukt irriterad för att jag var den enda som hade en padda med sig så jag fick försöka få de andra att hjälpa till men Zeb var inte insatt i manga osv så han orkade inte, Robin svarade inte när man pratade med honom och Amanda var sjukt irriterad på oss andra för att vi var oseriösa och tog min padda ifrån mig och jag bara??? Bitch seriously back off???? Och sen blev hon lika oseriös som alla andra när jag fortsatte försöka????? (Jag är bara så jävla trött på allt ibland.)
Hade också betygssnack med läraren och det första hon sa till mig var "Du, jag tror att jag måste sätta dig i en specialklass för det här går uruselt :DDDD" och så skämtade vi så fram och tillbaka tills hon sa att jag faktiskt var perfekt och bara behöver fortsätta som jag gjort hittills OCH att jag är jätteduktig på muntliga presentioner och jag bara tack du är min favorit ♥
 
Åkte till centralen med Amanda och Ferhat och fick Amanda att bli sur på mig igen och så åkte jag hem till Frej. Vi har, under helgen, sett på stört mycket anime och Parks and Recreation för att det snöade ute så vi orkade inte gå på bio, och så spelade vi ut Hyrule Warriors och började läsa A Series of Unfortunate Events tillsammans. Och så har vi lagat en massa god mat C:
 
Kom ganska precis hem och åt keso + en semla till middag. Ska nog hitta någon anime att se på för att jag inte har något bättre för mig, ehehehe <////3
 
Förresten så har jag soundtracket till Kiseijuu Sei no Kakuritsu (tror jag det stavas) på hjärnan och åh det är så vackert ;W; (animen är sjukt bra också alla borde titta på den okok it deserves so much credit you don't understand ;u; ♥)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0