You and I might just be the best thing

Igår så kom jag till skolan och var jätteförvirrad på lunchen för att diskussionerna hoppade som någon jävla jagvetintevad. Satt bredvid Paulus i alla fall och fick ont i huvudet för att han skrek mig rätt i örat hela lunchen ;W;
 
Sedan blev vi introducerade för sociologi och tycker att det verkar sjukt intressant??? Fast den första uppgiften vi fick var att vi skulle skriva en text om saker som fått oss att bli de vi är idag, och den ska vara inne nästa vecka. Det blev typ fett personligt för jag vet att min depression och sociala fobin har format mig otroligt mycket den senaste tiden och att musik hjälpt mig massor och att om jag inte hade träffat Frej hade jag antagligen mått tusen gånger sämre. Så allt det måste in i uppgiften och jag som inte ens gillar att prata om mig själv </3 Jag satt och lyssnade på Fall Out Boy och Five Finger Death Punch medan jag skrev.
 
Klockan två fanns det tårta nere i kafeterian så dit gick de allra flesta elever på skolan. Anledningen till att det fanns tårta var för att skolledningen lovade att ha ett tårtkalas om vi kunde samla ihop tillräckligt många namn till Amnesty för att släppa fria fångar som egentligen inte gjort något brottligt. Så min skola lyckades få ihop 390 namn per person (och de var typ fem) så jag känner att det var ganska bra. Eftersom det här hände på studietimmen så gick jag till klassrummet och läste LotR: The Two Towers och lyssnade på Chunk! No, Captain Chunk!. När jag kom hem så spelade jag Beyond i princip hela dagen och nu är det inte lika läskigt längre :D
 
Idag är det resursdag och eftersom ingen lärare har klagat på mig så behövde jag inte åka till skolan. Istället åt jag en stor frukost och såg på Death Note innan jag städade mitt rum lite (mina kläder höll på att ta över mitt rum.......). Sen var jag så dum och fick tråkigt att jag tryckte ut kulorna från mina piercings, så jag bytte dem hemma istället för att åka in till stan. Mamma höll på att skratta ihjäl sig när jag berättade att jag försökt trycka in dem hysteriskt medan Liv hotade med att berätta för mamma HHAHAHAHAHA <///3
 
Just nu har Liv snott min tv för att spela tv-spel, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill kind of också spela men kan inte spela Beyond så kanske spelar The Azran Legacy eller något. Idk, vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0