Get your arms around me, now I'm going down, down, down

Var hemma både måndag och tisdag för att jag fortfarande var sjuk och ville fokusera på att bli frisk när sommarlovet började. Hade ett litet Twilight-maraton med mamma för att det är fett kul att sitta och såga sönder filmerna. Vi såg typ de första tre, haha. Sen tror jag inte att jag gjorde så mycket mer än det... läste en massa och lyssnade på Marilyn Manson. Färgade också håret, eller ja rötterna, rött och var typ jätteupprörd över det. Tror att det var mest för att jag varit missnöjd med mitt hår sen februari (försökt att få lila hår sen dess; fick typ svart, sen var det lila i typ två dagar sen blev det rött och det var samma sak när jag färgade ytterligare en gång) och jag är så jävla trött på rött att jag kan spy (eftersom det är det jag i princip haft i ca åtta månader), så jag hade verkligen sett fram emot att byta färg, men så kunde jag inte. Så, eh, ja, får försöka leva med det här tills jag kan färga om </3
 
Igår var det skolavslutning, men allting kändes så... off? Liksom jag kom dit, pratade knappt, fikade lite och drog utan att ens säga hejdå? Det kändes liksom som att det inte spelade någon roll för alla skulle till sitt och jag var trött/sjuk och ville mest hem. Men liksom... det har aldrig känts såhär tidigare och då har jag ändå hatat alla avslutningar jag varit på? Jättemärkligt.
 
Gjorde det i alla fall, åt lunch med familjen hemma, fixade håret osv och åkte in till Grönan med pappa för att se Marilyn Manson! Det första som hände när vi kom dit var att polis + ambulans kom för att någon tydligen hoppat/ramlat från en avsats och fallit direkt på en annan människa? Det var väldigt luddigt vad som hade hänt för alla sa olika saker men en olycka hade hänt i alla fall. Jag och pappa gick i alla fall och köpte glass för att det var på vägen till scenen och han bara "glASS 8DDDDD", så ja xD
 
Konserten var kul! Manson är en otrolig scenmänniska som jag tycker att alla borde se minst en gång i livet pga fucking awesome, och jag har sett honom två gånger nu 8D Det enda jag var lite sur över var att han inte spelade varken This is the new shit eller sAINT för de är mina typ favoriter. Fast mOBSCENE var otrolig att höra live igen ♥ Dessutom pratade han mer den här gången än förra och gud vad han är grov i käften alltsÅ HAHAHAHHA först var det lite obehagligt men sen skrattade jag sönder <///3 
Höjdpunkterna var mOBSCENE, när han bara "I love you no not you the guy behind you" till Twiggy och sen bara "no man you know I love you" och pussade honom på pannan, när han ville göra social experiments och inte spela Rock is dead förrän Twiggy hade fått minst en bh uppkastad till sig och sen när de fått en del och kört låten och han bara "so you guys were surprisingly good at this... wow... wonder what happens if I tell you to get drugs up here :DDDDDD" och när han tog fram en bibel, rev ut några sidor och började äta dem ♥
Ett stort minus var också publiken. De kunde inte uppföra sig/respektera alla runtom dem så det var seriöst slagsmål och jag flög som en vante när alla absolut skulle trängas och komma fram till scenen när Marilyn gick innanför kravallstaketet. Liksom ok om man vill komma fram men det går att sköta lite snyggt I mean just look at me <///////3
Men overall var det en väldigt rolig kväll och jag är jätteglad över att jag kom iväg ♥
 
 
Idag fyller mamma år så vi har haft mysfrukost och gett henne paket. Har nyss rippat in skivorna hon fick i födelsedagspresent och ska försöka föra över alla mina konsertbilder till datorn. Min mobil har börjat få dåligt med minne så ska försöka med att föra över viktiga saker till datorn och hoppas på att det blir bättre ;W;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0