Hell hath no fury like a vampire scorned

Kom till skolan och var där i två minuter innan läraren sa att jag fick gå hem om jag ville. Stannade en stund och pratade och hjälpte Adelina med hennes debattartikel tills hon fick reda på att det var enda anledningen till att jag var i skolan så hon sa att jag kunde hjälpa henne hemifrån. Åkte hem, läste Spökstaden på bussen och pratade sedan jättelänge med mamma om allt möjligt + tog emot varor från Coop och åt mellis som bestod av potatismos och falukorv i ugn. Spelade sedan Animal Crossing och har också upptäckt en massa ny musik. Det roligaste var dock när jag hittade ett band med namnet Down & Dirty som lät rätt bra, sen klickade jag vidare till Make Me Famous och jag tyckte att sångaren liknade Asking Alexandria's sångare väldigt mycket. Googlade bandet och upPTÄCKTE ATT HAN SJÖNG I BÅDA BANDEN???? VARFÖR DYKER DET INTE UPP NÄR MAN GOOGLAR HONOM?????
 
Also this is what my music taste has turned into. I literally cannot breathe and the noises I'm making aren't human any more <////3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0