I'm married to the devil in the city of angels

Har varit borta i två veckor och ändå känns det som mycket kortare tid. Well, tiden går väl snabbt när man har roligt! Kommer att lista de saker jag minns bäst från de här två veckorna :D
 
♠ Fortsättning på mammas födelsedag: Vi gav henne paket och jag snodde både We Are Harlot och Eclipse-skivan hon fick för att rippa in min dator. Vi åt också glass med tusen tillbehör och fick oväntat besök från mammas vän Helene och hennes dotter + pojkvän, så vi gick allesammans upp till sunkhaket (aka lokala pizzerian) för att äta middag.
♣ Åkte till Frej dagen därpå och stannade hos honom i över en vecka. Vi såg på en massa filmer (Lego movie var lätt den bästa vi såg HAHAHAHA), köpte spel på Game eftersom de hade utförsäljningssale (köpte Super Princess Peach och Spore till DS woopwoop), åkte på äventyr till Erikslunds shoppingcenter eftersom Frej fått ett presentkort dit som gick på 300:-, så vi köpte typ en massa grejer som godis, en parfym till mig, en drake, såpbubblor, vattenpistoler, en jääättestor kortlek, och så sprang vi in på Ikea för att vi behövde lakan + han köpte ett doftljus till mig. Vi har också gått på promenader inne i Västerås och runt hamnen, tagit dumma polaroids osv. Vi började också spela ett spel som heter Fragile Dreams som Frej köpt för att det såg fint ut och så visade det sig vara läskigt och väldigt beroendeframkallande så vi spelade sex timmar i sträck och dog efteråt <///3
♥ I måndags åkte vi hit, hem till mig, eftersom vi skulle till Grönan med Liv dagen därpå. Tror att vi mest spelade kort och var med Liv och myste osv.
♦ Grönan i tisdags var superkul! Vi kom dit vid två och jag och Frej lyckades övertala henne att åka några av de läskigare/större grejerna. Hennes första stora bergochdalbana var Kvasten, och hon tyckte den var så rolig att vi återvände till den ca 1000 gånger. Höll på att skratta så att jag nästan kissade på mig när vi åkte Jetline och jag släpper handtagen i ca 3 sekunder och Liv skriker "JAMIE HÅLL I DIG FÖRIHELVETE", ser helt skräckslagen ut och höll i sig så hårt att hennes knogar vitnade. Skrattar fortfarande så jävla mycket åt det <333 Andra saker som hände var att det regnade i ca tre timmar så allt var blött och gick supersnabbt, Liv vann på chokladhjul och jag och Frej slogs om vem som stolt skulle få bära 2kg's Daim... Vi skulle egentligen se Hollywood Undead också, men de spelade på den lilla scenen och det var så mycket människor att jag inte vågade tränga mig fram med Liv (som aldrig varit på en konsert förut) så vi skippade det. De lät sjukt bra dock så nästa gång de kommer till Sverige ska jag se dem med Frej C:
♠ Jag och Frej gick till ett shoppingcenter för att vi skulle köpa styling gel till mitt hår, men så hade de rea på H&M så vi shoppade lite mer. Kom hem med min hårprodukt, hårfärg (det kostade 50:- och de hade den färg jag vill ha någon gång i sommar hey-o), glittrigt nagellack och en tshirt som det står Hasta la pizza på, och så är det en surfande dinosaurie och den är allmänt oversized. Nya favorittröjan <3333
♣ Jag har klippt luggen! Min stora emolugg som jag haft sen jag var 13 är i princip borta! Klippte det mycket kortare och ska styla det så att det är spikey och är fett glad :D Funderar däremot på att skaffa sidecut på sidan min (numera korta....) lugg inte är på. Ska också ha i citron i det snart för att det ska blekas och sen om kanske 1-2 veckor kanske jag börjar färga det orange!!! Dessutom klippte Frej sig också så nu har han en JÄTTESTOR mohawk som är superfin <3333333
♥ Idag åkte vi + familjen till Hagaparken och gick runt där och var i Fjärilshuset. Det var jättefint där och vi såg många fina fjärilar, och de hade en läskig hajutställning. Är så jävla rädd för hajar att det nästan är löjligt :c Menmen, det var kul i alla fall!
 
Kom ganska precis hem och det känns konstigt att vara ensam efter två veckors konstant sällskap. Ska äta min B&J's glass och spela Sims i brist på produktivare saker att göra~
 
Koifiskar vi såg på Fjärilshuset C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0