The afterlife doesn't brace me, but it pains me when he calls you baby

I onsdags mådde jag inte bra, rent fysikt, för att jag håller på att bli förkyld. Åkte till skolan i alla fall och lagade mat med min japanskagrupp (+ de som ser steg 1) vilket var väldigt trevligt. Var på samhällskunskapen i ungefär en halvtimme för att jag väntade på att få prata betyg med läraren. Ska tydligen få A i både sociologi och samhällskunskap, vilket gjorde mig väldigt glad!
 
Efter skolan åkte jag in till stan för att leta strumpbyxor (mamma förbjöd mig att ha trasiga på mig på Petters student snyft :c) så jag gick i olika affärer. Efter en del ångest köpte jag ett par turkos/svartrandiga + med kattmönster (ångest för att det var japanska storlekar på kattightsen och jag vet att jag är lång osv) och letade födelsedagspresent till mamma. Köpte body butter från Body Shop och åkte hem för att fika och fira mammas och pappas 21 bröllopsdag ♥
 
They're flipping adORABLE
 
Igår var det gymnasieloppet, så trots att jag lät som Darth Vader pallrade jag mig till skolan och gick helt fel väg tillsammans med alla lärare och elever som var där. Bara fyra från min klass dök upp, vilket jag tycker är en otrolig bedrift! Efter det kände jag hur jag höll på att däcka så jag åkte hem och såg på Iron Man och halvsov ett tag innan mamma hjälpte mig att fixa ett myggnät till mitt fönster (det är ett getingbo precis utanför mitt fönster så det kommer getingar hela tiden vilket gör att mitt rum är omänskligt varm pga vågar inte öppna fönstret).
 
Idag vaknade jag halv sju och var sur för att det var för tidigt så låg och kollade på Penelope tills det var frukost. Det var fett länge sedan min familj hade en gemensam frukost, haha; vanligtvis tar man fram det man vill ha och försvinner sedan iväg, typ. Så det var lite mysigt C:
 
Idag tar även Petters studenten, så det ska jag ju gå på. Håller just nu på att platta håret för att det inte ska vara så jobbigt att styla senare, haha </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0