We're killing strangers so we don't kill the ones that we love

Petters student var jätterolig! Vi kom dit ca 40 minuter innan utspringet skulle börja eftersom vi visste att det skulle vara mycket folk där. Då var det fett jobbigt för att det tutades och tjöts hela tiden och jag som inte var på topp innan vi åkte trots ipren blev på jättedåligt humör </3 Dock blev det bättre när allt liksom började; fick min syster att hoppa upp på min rygg så att hon kunde få se något och så hittade vi Petter efter lite letande. Han blev ivägdragen av en klasskompis som ville dansa och jag har aldrig sett något roligare i hela mitt liv ♥ Sen var vi med honom, tog tusentals foton (skrattar fortfarande åt en mamma tog där jag gömde mig bakom hans skylt och ser helt galen ut HAHAHAH) och sen lämnade vi honom när han skulle åka flak. Vi åkte och hämtade Viggo (som inte kunde vara med för att vi visste att han inte skulle klara av allt folk, alla ljud och alla intryck), sen åt vi lunch. När Petter kom hem drack vi champagne och åt tårta!
 
Hans skylt var jättefin ♥
 
På lördagen vaknade jag vid halv sju av att jag inte kunde andas, och jag hostade och spottade så mycket att mamma trodde att jag spydde. Lyckades somna om och sov till typ tio, då jag åt frukost framför Thor: The dark world (som jag faktiskt inte sett innan dess och jag bara??? den var mildly upsetting men älskade den???). Kände mig för svag för att göra något speciellt så jag fortsatte med Iron Man 2 och 3. Mamma och pappa var så söta att de köpte thaimat till mig eftersom jag 1) hatar ugnspannkaka och det var vad det var till lunch hemma och 2) det hjälper när man är förkyld. Så jag låg och kollade på film tills det var Vampire Diaries på tv och jag blev väldigt upprörd för alltså jag vill inte att Damon ska vara tillsammans med Elena jag hATAR HENNE WITH THE FORCE OF A THOUSAND BURNING SUNS *screeches*
...anyhow. Eftersom det var fotboll på tv på kvällen så tillbringade jag min kväll med att se på hela första säsongen av Black Adder och äta choklad. Ganska okej dag trots att jag knappt orkade komma ur sängen.
 
Idag vaknade jag vid halv nio, åt frukost och tog med mig mitt te upp för att läsa en bok (är fortfarande hellbent på att läsa ut de böcker jag har av House of Night innan början på juli; är på andra boken och har sju böcker to go yay). Det har jag gjort, plus lunch. Lyssnar nu på Marilyn Manson för att jag ska göra en spellista till min bror som är lite sugen på att följa med och se honom på Grönan på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0