You shot me to the ground, but you can't break me down

I söndags hände inte så mycket under dagen. Tror att jag mest läste innan jag fixade mitt hår för att jag skulle in till Grönan med pappa och Petter för att se Billy Idol. Vi kom dit vid typ sex och köpte donuts innan vi gick till den stora scenen och väntade. Mamma hade sagt åt mig att fota gitarristen för omväxlingens skull (eftersom hon är galen i basister.......) för att tydligen skulle Steve Stevens - en av mammas få favoritgitarrister - spela med Billy Idol. Hade dock ingen aning om vem han var, trots att jag kände igen namnet, tio minuter innan de började att spela.
 
Det var jättekul där! Publiken var bra mycket lugnare än på Marilyn Manson (tack gode gud) fastän det var lite jobbigt för att jag ville dansa till Dancing with myself men ok. Ok. Det är väl det som händer när publiken mest består av människor som är i ens föräldrars ålder </3
 
De spelade alla låtar jag minns att jag hört förutom John Wayne. Dessutom var Billy rolig som stod och gjorde miner till de andra medlemmarna under solon när han inte hade något att göra, haha. Det enda jag störde mig på att ett tag var det bara gitarrsolon av Steve och liksom i början var det kul för han är jävligt talangfull, men efter ett tag orkade man liksom inte ens le längre. Fast allt var jättekul så jag tänker inte klaga! Det var roligt att se någon som man minns från sin barndom, trots att han var gammal osv ♥
 
 
Igår tror jag inte så mycket hände heller. Åkte till ett shoppingcenter med mamma för att leta shorts, vilket fick mitt självförtroende att sjunka som en sten, vilket mamma märkte och lovade att hjälpa mig med min vikt/mitt utseende osv. Så förhoppningsvis kommer jag börja må bättre snart! Annars så spelade jag Sims, läste, förde över bilder från min mobil till datorn (som jag äntligen listade ut hur man gjorde med så det är därför jag inte la upp bilder från min instagram.......... ska liksom byta mobil nästa månad så det är väl lika bra att jag började med det nu xD) och såg på Stardust med familjen.
 
Idag är Josefine - mammas kompis - här med hennes son Theo, så vi har ätit våfflor med grädde och jordgubbar. Eller ja, jag åt annat för att jag mår dåligt av våfflor, med grädde och jordgubbar till efterrätt C:
 
Nu ska jag spela Sims och fortsätta förstöra mina karaktärers liv~
 
Såhär ser mitt hår ut nu när jag klippt av det mesta av min lugg! Ska försöka bleka några slingor för att få fler nyanser i mitt hår (eftersom jag är så jävla less på rött tänkte mamma att vi skulle försöka göra något kul med det) innan jag ska börja färga det orange! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0