'Cause your hell is our heaven

Igår släppte We Are Harlot en ny låt, Never Turn Back, så jag och mamma skrek högt och var i princip synkade när vi spelade om låten om och om igen i olika delar av huset... jag kunde känna hennes bas i golvet <///3
 
Såg klart på Higurashi och började på Sakamichi no Apollon för att Frej klagar så mycket på att jag påbörjar saker men inte ser klart på dem weLL GUESS WHAT ASSHAT LOOK AT WHAT I'M DOING :C Apropå honom så pratade vi i telefon också och jag började att älska honom ännu mer för att han skulle skriva ett högtidligt tal och valde att spela Jean Kirschtein från Attack on Titan och prata om Marco Bodt och han är jättedramatisk och jag bara åh han är MIN tönt ♥
 
Idag såg jag på Sakamichi no Apollon till frukost och insåg att idag är det fyra år sedan jag var på min första konsert! Idag är det fyra år sedan jag såg My Chemical Romance live!
 
BILDBEVIS
 
Så var lite lagom emotionell och hade på mig tröjan jag köpte där. Lyckades dock spilla tomatsås och diskvatten på den efter typ en kvart för att jag åt lunch och bestämde mig för att städa upp i köket för att mamma och pappa skulle komma hem till en överraskning :D
 
I skolan satt jag i ett hörn och lyssnade på Crown The Empire och skrev, och det var i princip min sociologi lektion. På studietimmen hade vi japanska fastän vi egentligen inte får det för vi är så busiga och Miyuki är fett badass ♥
 
Kom hem, åt en banan och åkte iväg och gymmade med pappa. Efter det åt jag middag och fastnade framför Sakamichi no Apollon igen. Shippar Sentaro och Kaoru så så så mycket att det är löjligt by now <///3
 
'scuse the derpface but my shirt is fucking fab ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0