GET UP OPEN YOUR EYES

YOU'RE JUST LIKE EVERYONE
YOU WASTE ALL YOUR TIME FAKING YOUR SMILES
WAKE UP LOOK AT YOUR LIFE
YOU DON'T NEED TO STALK MINE
HERE IS MY ADVICE
GET THE FUCK OUT
 
Igår fick jag tillbaks debattartikeln jag skrev i måndags och fick veta vad som behövde förbättras med den, så det spenderade jag hela den enda lektionen jag hade med. Det och att prata om hur svårt det är att rita stjärnor med Naomi, Tutku och Amanda, haha. Resten av dagen skrev jag mest och gymmade och städade på mitt rum och spelade Assassin's Creed!
 
Idag vaknade jag löjligt tidigt men kunde inte somna om så klev upp och åt frukost med min syster och sådär. Har försökt att sminka mig och fixa håret i lite drygt en timme nu men ingenting vill jobba med mig idag ugh </3
 
Idag ska jag se Yellowcard och mina älsklingar Chunk! No, Captain Chunk! (och lite annat smått och gott) så kommer inte att kunna uppdatera för resten av dagen, eftersom Frej kommer hit osv. Vet inte när jag kommer tillbaks men troligtvis imorgon på eftermiddagen/kvällen, för jag vet inte när Frej åker härifrån osv C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0