I feel my heart explode, I can't explain the sky falling down

I fredags så hade jag planer på att åka till gymmet på morgonen, men fastnade med mysfrukost framför I'm a cyborg but that's okay tillsammans med mamma. Det var sjukt länge sedan jag såg den filmen och den är fortfarande lika hysterisk och mysig ♥
 
I skolan hade alla panik under mentorstiden, eftersom individuella val-lappen skulle in och typ ingen hade fyllt i den. Jag är jättekänslig för andra människors vibbar och sådär, så jag blev hur trött som helst av all stressen och blev på dåligt humör också. Så jag var mest tjurig hela dagen och satt i ett hörn och lyssnade på musik hela svenskalektionen.
 
Råkade nämna för Frej att jag var så trött att jag höll på att somna och som den gulliga lilla saken han är så bestämde han sig för att gå och köpa choklad till mig och jag bara aaawh ♥ Under helgen har vi planerat om en hel historia och dess två huvudkaraktärer, experimenterat med mat, läst typ två böcker av An series of unfortunate events tillsammans, sett på anime och spelat både Hyrule Warriors och Legend of Zelda: Twilight Princess (vi klarade äntligen ocean temple och har faktiskt kommit vidare yay!!!!!). Det är i princip det xD
 
Idag skulle min klass till Biorio inne i stan och delta i Amnesty's A-day. Dagen började med att jag var tvungen att springa till bussen för att SL inte kan visa sina egna bustabeller ordentligt och på tunnelbanan var det proppfullt med stressade människor så jag kunde knappt andas tills jag snubblade ut i Hornstull. Var tvungen att gå upp för världens längsta rulltrappa för att den var avstängd och tappade sedan bort mig. Lyckades hitta med hjälp av några klasskamrater.
 
Dagens utflykt var väldigt intressant, då Amnesty pratade om mänskliga rättigheter och hur de kränks i olika länder, vad som pågår och har hänt osv, och det gjorde ont i hjärtat flera gånger och blev så jävla arg under de timmarna vi var där. Varför kan människor inte bara sköta sig och vara mänskliga mot alla för <///3
 
Efter det drog jag till sci-fi bokhandeln för att leta efter en bok till min syster. När jag inte hittade den köpte jag en ny plånbok till mig själv och även en Assassin's Creed-bok för att den lilla nörden i mig skrek av lycka. Kom hem, åt lunch med mamma och såg på det charmigaste dejtingprogrammet någonsin - Nörd söker kärlek är ett program där de, på Comic Con i USA, sätter upp speed dates så att nördar kan prata med andra nördar och jag och mamma hade favoritpar som vi shippade och jag bara asdfgdfgASDFGDFG ♥
 
Inte så långt efter det kom pappa hem och drog med mig till gymmet (där jag såg någon som liknade min karaktär Johnny........... vadå awkward nejnej), åt middag när jag kom hem och har nu hittat ny bra musik som jag tycker om! Ska gå och läsa ut min bok för det är ca 20 sidor kvar och jag behöver veta vad som händer!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0