I stole the moon, I made the stars align

And I showed you how to fly
And you made me the bad guy
 
Eftersom det inte var någon kommunikationslektion i fredags så hade jag sovmorgon och spenderade den därför med mysfrukost med mamma framför ett avsnitt av Charmed innan jag drog till skolan. Gjorde det dumma misstaget att börja läsa Lady of the Shades på bussen påvägen dit för att jag vet att så fort jag tagit upp en Darren Shan-bok är det nästintill omöjligt att lägga ifrån sig den tills den är över. Så det kliade i fingrarna på mig hela dagen för jag ville bara läsaaa, för jag blev hooked redan efter prologen och jag bara asdfghsdfgSDFGDFG
 
Inte så mycket hände den dagen. Satt med och skrev på en AU-idé jag hade och lyssnade halvt på vad läraren sa, och efter skolan så gick jag och Amanda till Donken för att jag ville ha milkshake och hon ville ha cheeseburgers. Sen när vi stod och väntade på tåget så var det strul med det så blev lite orolig att jag inte skulle hinna till mitt nästa tåg, men det gjorde jag!
 
Under helgen har jag och Frej mest sett på anime. fortsatt läsa A series of unfortunate events och spelat Hyrule Warriors. Det var jättefint väder på söndagen så att när vi skulle gå och handla mat så hade jag bara på mig en huvtröja (och jeans ofc vad fan trodde du) och det var så jävla skönt ♥ Längtar tills när i princip alla dagar är så!
 
Idag har Zeb, Amanda och Robin ritat på min arm under hela dagen, så den är jättevacker nu xD Vi såg också en film, Tillsammans, på samhällskunskapen som var rolig men obekväm emellanåt, och jag jobbade på mitt tal till kommunikationen. Har ett första utkast nu och ska bara redigera upp det lite innan jag läser upp det för mamma och får feedback från henne. Ska nu mejla läraren och fråga om jag måste översätta ett stycke från en av mina noveller eller om det går bra på engelska och ska sedan fortsätta jobba med talet, trots att jag helst vill ligga och läsa Lady of the Shades istället........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0