I wanna watch the whole world burn down

Idag har varit en rätt kaotisk dag. Halvsov från tolv till två på natten och insåg sedan att jag inte satt på alarmet, så halvsovandes satte jag på alarmet och slocknade som ett ljus. Först när jag var i skolan insåg jag att jag satt på fel alarm och var därför i skolan ca 40 minuter för tidigt. Satt på en mur och lyssnade på Crown The Empire - Initiation om och om igen. Vissa dagar händer det och jag bara sitter och lyssnar och kommer ihåg att jag hört den live och önskar att jag kunde sjunga som Andy och så faller jag för Crown The Empire all over igen.
 
På idrotten hade vi redovisningarna. Var jättenervös och tappade bort mig i texten, fick panik men lugnade ner mig när läraren sa att jag inte behövde ha någon brådska. Det kändes liksom bra att någon såg att jag inte riktigt visste vad jag höll på med ;u; Sen var jag tydligen läskig som lutade mig mot Amanda och randomly sa att hon luktade gott?????
 
Resten av dagen är i princip ett jävla blurr. Vet att vi fick ett papper om vad vi ska göra med en debattartikel vi ska skriva och att vi pratade med Miyuki om hur vi ska göra med japanskalektionerna (eftersom alla - inklusive läraren - är aströtta och inte orkar vara motiverade till att plugga). Har i princip bara ätit middag och pratat med Frej i telefon sen jag kom hem. Måste bestämma mig för vad jag ska skriva (ytterligare) ett tal om på svenskan och jag bara yaaay. Måste också fylla i individuella vals-lappen eftersom den ska in imorgon - ännu mera yaaay för det fanns i princip inget roligt att välja mellan <////3
 
Så det ska jag ta tag i. Åker till Frej i helgen så det blir ingen uppdatering då. Ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0