I'm sick, I'm tired of hollow hope

Of promises, empty
Your way with words
They're feeding back inside my head
Oh, the things I could say that won't change a thing
 
Igår läste jag ut Dexter in the dark (som förövrigt var jättebra) och eftersom jag inte kunde bestämma mig för vilken bok jag skulle börja på efter det så började jag att se på Higurashi no Koro Naku ni igen, fast besluten vid att se klart den första säsongen nu. Var tvungen att avbryta för att Stalker började gå på tv och det ville jag ju titta på!
 
Imorse skrämde jag skiten ur mamma genom att bara dyka upp bakom henne, hon började skrika när hon märkte att jag var där HAHAHAH ♥ Sen hjälpte jag henne att kolla upp hur och när hon skulle åka med lokaltrafiken eftersom hon skulle in till stan och så såg jag på ytterligare ett avsnitt av Higurashi (har bara två kvar nu asdfgsdfg) innan jag gjorde mig i ordning och fixade lunch till mig själv. Gjorde inte så mycket på sociologin idag - skrev vad jag tyckte om liknelsen att människor är som lökar och sedan pratade jag omdöme med kommunikationsläraren. Fick sluta hela tjugo minuter tidigare :D
 
Åt mellis när jag kom hem och så kom syster min, så vi pratade om sjukdomar och rotade bland min brors spel. Sedan kom Viggo hem så att jag fick gå och hämta honom och han var jätteglad haha xD Kom nu på att jag måste skriva ett argumenterande tal, en debattartikel och öva på mitt andra tal som jag ska hålla nu på fredag och blev jättestressad... vill inte ha skolarbete usch <///3
 
Jättebra band som jag hittade igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0