There's no time for insecurity in the life that creates

So I thought you wouldn't have me any other way
But that didn't seem okay so you walked out,
Out of everything we had and I find myself alone
 
Det märktes på hela min klass igår att det skulle vara studiedag dagen därpå och att alla var aströtta. Läraren skulle berätta för alla hur de låg till i ämnet osv, och de som inte pratade fick i uppgift att skriva sina åsikter om fyra olika saker (fast man skulle välja två av dem). När en tredjedel av klassen var klara spårade de ur och drog resten av oss ned i fördärv. Var hysterisk med Zeb, Amanda och Paulus innan hela klassen tittade på när tre killar lekte blodspeng (idk man ska skjuta mynt på folks knogar tills de blöder - det gjorde ont att titta på men det var också hysteriskt roligt idk???)...
 
Jag cosplayade också Johnny från Damnation för att jag blev uttråkad. Hade en minifotoshoot med mig själv som slutade med att jag hade ca 50 bilder att gå igenom och jag skrattade så jävla mycket åt alla <///3 Tyvärrr orkar jag inte krångla med de bilderna så kommer bara att lägga upp de jag lade upp på instagram. Min cosplay var slarvig och skrattade sönder åt hur ful hans tatuering fel men ser jättetrött ut på alla bilder trots att jag var pigg så jag tycker att jag lyckades sisådär ganska bra ändå? xD
 
(the complaint note säger förresten något i stil med att hans pojkvän - för detta är en AU-idé - klagar på att han är för het och borde avgå xD)
 
Idag var det som sagt studiedag så jag åkte och shoppade lite med mamma. Behövde lite stuff som underkläder och mjukisbyxor och sedan drog vi till IKEA och hon köpte allt jag bara "åh vad fint"????? Vet inte vad som flög i henne det händer aldrig HAHHAHA <///3 I alla fall så behövde jag en ny spegel (har använt min ipad som spegel i ca en vecka......) och en skrivbordslampa, och kom hem med det + fairy lights och doftljus som doftar kOKOS DE LUKTAR TYP BOUNTY OCH JAG DÖR DET ÄR SÅ GOTT
 
Så var jättemanlig och skruvade ned en hylla, skruvade upp spegeln och hyllan och även sänglampan samt komponerade min nya skrivbordslampa! Städade mitt rum en massa också och nu är det typ det mysigaste rummet i hela världen ♥
 
 
Spelade Assassin's Creed tills det var dags för middag och efter det följde jag med pappa och fixade ett gymkort till mig, så på fredag skulle jag kunna träna om jag vill det! Sorterade lite i min plånbok och hamnade sedan här. Vet inte riktigt vad jag vill göra... skriva, kanske.
 
 
Två andra saker som hänt: 1. Jag läste ut Lady of the Shades ca halv ett på natten idag och den var så jäVLA BRA!!! Råder alla som tänker läsa den att inte läsa den mitt i natten för att den har typ tusen plot twists framåt slutet och den gör en emotionellt förstörd!!! Så jag låg och stirrade upp i taket i kanske en halvtimme innan jag kom på att jag skulle ju sova </3 2. Mallory Knox är skitbra???? Varför har jag inte lyssnat på dem innan för???
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0