These words they fall off my tongue like a poison

I hope they kill you all
I hope I'll never see your faces again
 
Asking Alexandria – Poison
 
Fåsenu. Inte så mycket hände igår; hade bara en lektion i skolan och blev superirriterad för att först låtsades en person att jag inte fanns och sen helt plötsligt var jag konstig som inte sagt hej och sen anklagade hen mig för att sno hens lösenord till internet (fastän det var jag som kom på hens.......) och var respektlös mot hela vår grupp under en gruppdiskussion. Var på ganska dåligt humör när jag kom hem men åt en risifrutti och såg på Soul Eater så allt blev lite bättre. Minns fan inte vad jag gjorde efter skolan - tror att jag skrev och pratade med Frej i telefon och sådär. Försökte lösa en Rubiks kub och var nästan klar med det andra lagret (aka halvvägs klar) när jag fuckade upp och kastade in den i väggen <////3
 
Idag har inte så mycket hänt heller, so far. Har mest ätit frukost, lyssnat på Falling In Reverse's nya album (som faktiskt är helt okej och låter mer som de brukade göra för flera år sen så jag är jätteglad), skrivit lite och gjort mig i ordning. Ska till skolan om ca en halvtimme och måste hinna äta något mer innan dess, så det ska jag göra nu!
 
superseriös selfie.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0