This is the last time we do this baby, this is the last time you'll taste my lips

Gårdagens skola var faktiskt alldeles händelselös, för jag minns inget från den. ELLER JO vi hade en liten uppgift i sociologin där vi fick två lappar som vi skulle skriva två saker som vi tror att folk tänkte om oss när vi kliver på bussen; skrev emo och punkare för det är i princip det folk ser. Sen tog läraren random lappar och bad oss definera orden hon hade satt på sig och så tog hon punkare - började asgarva för att min klass i princip satt och beskrev mig xD Efter skolan försökte jag dock lära mig att lösa en Rubiks kub vilket tog fem timmar men jag lyckades faktiskt!!!
 
Idag var jag, Amanda och Paulus jättefnissiga under idrotten. Vi lyssnade på radioprogram istället för att ha redovisningar eftersom så få var där och det blev lite smått hysteriskt. Och jag fick reda på bra mycket mer än vad jag ville veta på lunchen. På samhällskunskapen pratade jag betyg med läraren som sa att jag har stor A-potential, yay! Höll på att somna på japanskan så inget intressant hände. Åt middag när jag kom hem och har sedan dess lyssnat på Set It Off – Ancient History ca några miljarder gånger. Sitter just nu mest och väntar på Darren Shan's livechat för alltså jA????
 
fave song atm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0