I don't wanna say I'm sorry, I don't regret a single word I said

I don't wanna say I miss you
'Cause I know what I want
Know what I need
I don't wanna waste another day again
I don't wanna say I'm sorry
 
Är currently lagom besatt av I Don't Wanna Say I'm Sorry - Eclipse. Den är bara sjukt bra??? Är stolt över att de är svenskar också??? (Mammas kompis spelar bass 8D)
 
Anyhow. Idag sov jag ca fyra timmar för att jag hade jättesvårt att somna och sen halvsov jag halv fyra och typ half hade en mardröm som höll mig vaken till halv sex då jag bestämde mig att det var okej att försöka sova i en timme. Kom till skolan och försökte peppa några naturare som skulle ha nationella i fysik på morgonen medan jag åt min frukost. Hade sedan samhällskunskap och försökte komma någon vart på min rapport om yttrandefrihet. Skrev ihop en enkät som jag postade på ett forum jag hänger på + skickade till Frej och mamma och hoppades på det bästa. Blev jätteirriterad för att Amanda kan skrika på en om man stör medan hon arbetar men så fort hon är klar visar hon ingen hänsyn för de som fortfarande har saker kvar att göra??? Liksom hon sa åt Zeb att sänka volymen på musiken han började spela upp och sa att det var för att vi satt i biblioteket men hon hade inga problem med att spela svensk punk på hög volym fem minuter tidigare???? Och när hennes ipad dog kom hon och tog min och började visa klipp på youtube trots att jag satt där och försökte arbeta??????? Svarade med att sassa henne rätt hårt och inte skratta åt klippen för att hon skulle fucking take a hint och gÅ men det gjorde hon inte så jag fick i princip inget gjort den lektionen.
 
Jag var inte där under hela kommunikationslektionen, utan lyssnade på de presentationer som var kvar och pratade med läraren om min självreflektion innan jag åkte in till stan för att träffa Frej en stund. Han råkade vara i Stockholm och han behövde att jag var där för honom så det var bara min kommunikationslärare som visste om att jag åkte och varför, för jag förklarade hela situationen för henne. Kramades med honom jättelänge innan vi gick till Gamla stan och gick runt i olika butiker och köpte kaffe. Hittade jättesöta djävulshorn inne på Shock som jag numera kommer ha på mig varje dag för att jag känner mig jättesöt i det ♥
 
Sedan jag kom hem har jag försökt hjälpa Liv med hennes dator (lyckades få internet att funka trots att jag är så oteknisk som man kan bli caN I GET A HALLELUJAH), samlat in fler enkäter, lärt Petter att knyta slipsar och har nu spenderat cirka två timmar med mitt arbete om yttrandefrihet. Det börjar likna något nu, fast jag är orolig för hur långt det kommer bli. För tillfället är det ungefär två sidor och då har jag inte ens redovisat mina resultat... Aja, ska oroa mig för det imorgon. Ska nu gå och duscha och sedan lägga mig och läsa eller spela något tv-spel eller något. Vi får se C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0