I gave you nothing but it's all I own

Igår när jag skulle sova lät det skitläskigt inne på mitt rum??? Det lät som om det var en insekt där inne??? Fick panik för att jag hatar insekter + har bålgetingar precis utanför fönstret så jag gick och hämtade pappa som inte hiTTADE NÅGOT ALLS??????? Var skiträdd och läste Percy Jackson tills jag somnade haha <//3
 
Idag har inte så mycket hänt - jag har mest fixat mig inför skolan. Måste bara få visa djävulshornen jag köpte igår för känner mig fett söt i dem ;U;
 
 
I FREAKING LOVE 'EM OK THEYRE SUPER CUTE AND I'VE NEVER FELT SO CUTE IN MY WHOLE LIFE
 
Det känns som att jag kommer få frågor i skolan så jag planerar att säga "I just feel extra horny today - is that visible?" för att min humor fucking suger <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0