I said I'm okay but I know how to lie

Alltså den här veckan har varit ett jävla trainwreck. Har mått skit hela veckan (helgen undantag pga kan inte må dåligt i världens bästa sällskap) och bröt ihop totalt på torsdagen, vilket var anledningen till att jag inte bloggade.
 
I onsdags minns jag inte riktigt vad som hände förutom att jag poff blev ledsen och inte visste hur jag skulle hantera det. Det är så sällan jag är riktigt nere nuförtiden att jag har glömt vad jag ska och inte ska göra för att må bättre. Tror att jag försökte jobba på en stor samhälls/sociologiuppgift (som vi fick typ tre veckor innan sommarlovet och som är ett mindre gymnasiearbete??? Like c'mon guys I did not sign up for this), pluggade idrott och spelade Animal Crossing, i princip.
 
I torsdags var det dags för idrottsprovet, vilket jag tror gick hyfsat. Lär ha blivit godkänd i alla fall! Svarade inte på en fråga och på en skrev läraren halva svaret åt mig för att jag kunde inte komma ihåg men visste att jag egentligen kan. Började sedan tjafsa med Frej och var på dåligt humör och blev ännu argare när Amanda under glosförhöret på japanskan seRIÖST SITTER OCH VÄNDER SIG OM OCH LÄSER AV MINA SVAR FÖR ATT HON INTE PLUGGADE OCH SEDAN TAR ALL CRED FÖR ATT HON KAN????? Hämnas iochförsig genom att sitta och se fundersam ut och sudda svar om och om igen vilket gjorde henne stressad <3333
När jag kom hem tror jag att jag mest låg i sängen och gjorde ingenting, spelade lite Animal Crossing kanske, och så klippte jag håret. Minns att min presentation till kommunikationen som skulle visas upp dagen därpå försvann så jag som redan var ledsen och trött halv elva på kvällen försökte desperat fixa det medan jag var hysterisk. Lyckades få tillbaks den och målade tånaglarna för att lugna ned mig.
 
Visade upp presentationen på fredagsmorgonen och var faktiskt sjukt taggad för att göra det??? Liksom idk är bara så jävla stolt över allt jag gjort när det kommer till tal/presentationer i kommunikationen vilket gör mig glad för annars är jag så osäker???? Sen fyllde jag i en ansökanslapp för ledighet eftersom min bror tar studenten snart och jag bara????? Sen när blev han så gammal???? Han är typ tolv i mitt huvud?????????
...i alla fall. Hade bara svenska en kort stund eftersom de uppkommande lektionerna går åt till rester och jag är klar med allt, så satt och lyssnade på två tal innan jag fick gå. Åkte till stationen och fick en cheeseburgare av Amanda (såååå gott hjälp) och åkte hem till Frej. Hemma hos honom har vi mest spelat Animal Crossing och Skyward Sword, sett på anime (vi hittade en ny - eller ah gammal för den kom ut typ tidigt 90-tal och den är helt störd <333333) och ätit en massa god mat. Och så tränade vi tillsammans och såg Along came Polly för att den är jätterolig ♥
 
Andra saker som hände i torsdags var att jag fick stora sommarplaner för en gångs skull. Ska tydligen till London (????) och så ska jag åka på Ålandskryssning. Liksom hjälp jag ska göra det och åka till Askersund och gå på så många konserter på Grönan jag kan (ska i alla fall på Hollywood Undead med min syster och förhoppningsvis på Marilyn Manson!!!!) och träffa Frej så mycket som möjligt huR SKA JAG HINNA

Kommentarer
Postat av: Moa

LONDON ???? HELL YEAH let me know om du behöver en privatguide !!!

Svar: I KNOW RIGHT och självklart!!!!!
Jamie Bubblegum

2015-05-26 @ 21:28:54
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0